TAGGAR FÖR MODELLANDET IMORGON!

Stortaggar inför "modellandet" imorgon! Eller, hårmodellandet för att vara riktigt exakt.
Innebär alltså att man får fågelboet(håret) klippt,färgat och friserat och sen upp och visa upp sin nya frilla inför en hel del folk, men det innebär också att man går modell.
Varit med en gång tidigare och då va jag gansak så skräckslagen, men antar att de går lite bättre nu eftersom jag vet vad jag ska förbereda mig för :')
 
Så, det börjar klockan 9:OO imorgon morn, och slutar fanvettejag.. Men sist var vi nog på plats till klockan 21:OO, så det lär väl bli en 12h dag igen (;
 
Sådär för övrigt har väl dagen börjat med en grov försovning, couldn't care more.. men ändå, försovning som försovning. Har väl också legat och grillat fläsket i solen och varit på en liten fika me Ronja! .. Och lekt i sandlådan får man ju int glömma ;)
Ska även försöka komma mig i säng lite tidigare så jag int ser ut som en sömnlös gammal kärring hela dagen.. c:
 
Cya!
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!