Skit, skit, skit... och JÄRNJÄTTEN :'3

Tjabba tjena hallå, vem säger så? - jag >:(
 
Söndag - det har varit helt jävla trögt och har inte alls varit på ens lite bra humör.
Skolan biter mig ständigt i röven på alla sätt och vis, huvudvärk direkt från morgonen och allt annat möjligt skit.
Har inte ens varit ute i det varma sköna sommarvädret. Fuck that shit. Inne har jag suttit med datorn i högsta hugg och kollat på Iron Man (1&2) .. Och sen Järnjätten.
Efter att ha kollat på Järnjätten, den tecknade filmen som är utgiven år 1999 (riktig nostalgifilm), så har jag kommit fram till att det inte spelar den minsta lilla roll om hur gammal och mossig man är. MAN GRÅTER ALLTID TILL JÄRNJÄTTEN. 
Har också lyckats med att bränna en pizza i ugnen. Bara för att häx-bränning är mainstream.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta vara på relativt dåligt humör och se om det finns nån intressant film att kolla in..
 
 
 
 
BTW! Vem vill köpa en låda kokosbollar, godis, kex eller havreflarn med choklad på? :3 Har typ 40 lådor kvar att sälja.. Great (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!