I DO NOT QUITE UNDERSTAND THIS.

Jag förstår int riktigt hur fan en mygga har hittat till min röv
Hursomhelst så kliar det så mycket att jag troligen skulle kunna kasta ut kylskåpet, brödrosten och micron genom källarfönstret.
 
ANYWAYS så har jag faktiskt lyft mitt lata jag från stolen idag, och kört iväg och ridit Cara-Caramiiiiiia! 
Å jävlar vilka sparkar i galopplyften.. Halva staketet som gränsar ridplan från hagen flyger ju nästan :'D Kul att rida hästar me lite fjong i :3
Skolan går segt. Hela året har gått übersnabbt, men den sista jävla veckan bestämmer sig för att vara en syltmunk och dra ut så på tiden så  de känns som ett år.
På lördan blire väl feeeest hos mangeeeeee. nä. hos Ronja c: SEN blire party fucking hard och ja ska dansa häcken av mig. 
På söndagen har jag en baksmälla från helvetet och på måndag ska jag och min lilla vän Camilla ta våra första dopp. Badkruka som jag är kommer jag troligen avlida och sjunka till havets botten, frusen ända in i själen till det bittra och sandiga slutet.
 
 
 
 
 
 
Som avslutning får ni se mitt nya HURR. De blev nästan rosa. Hade tänkt lägga upp "FARFAR SER DIG" bilden, som förekommit någon gång tidigare, men valde en mildare version... "LINN SER DIG"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!