DÅLIG UPPDATERING - VAR NI FINNER MIG!

OJ.
Har visst varit dålig med att uppdatera, men det var ju inget nytt.
Detta med dåliga uppdateringar lär inte heller bli bättre med tiden - uppdaterar då jag kommer på att jag faktiskt orkar göra det. Så, om du kanske möjligen undrar vad jag sysslar med så finner du mig på Instagram och Ask.fm var eventuella frågor kan ställas!
 
Mitt liv sen jag sist uppdaterade har väl rullat på som vanligt antar jag.. Skola, vänner, fest och så vidare..
Sommaren kommer emot med stormsteg och skolan börjar lida mot sitt slut - peppar som fan inför sommarlovet och speciellt SKOLAVSLUTNINGEN. Eller, kvällen efter att man fått sina betyg osv... 
 
Jävligt dålig uppdatering detta då - men jag har annat att göra än att sitta och skriva en massa strunt som jag inte ens vet om folk är intresserade av att läsa,men, här kommer min insta och ask.fm!
 
 
InstagramLinnthedipshit

Ask.fmLinnthedipshit
 

På Ask kan du ju slänga iväg en kul fråga, och min insta går ju alltid att följa ;D
 
 
Här får ni en bild på min smällfeta katt som avslutning :3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!