TO THE GYM

Ojoj.. Mina magmuskler är så himla sjuka idag så jag håller på att gå av på mitten.. 
Gäspa, sträcka på sig, skratta, nysa, hosta, andas = PAIN. Men, om man vill vara fin får man lida pin, eller hur det nu var.
Första påsklovdags-morgonen har bestått av att köra Ronja till stan, nu sitter jag här hemma och kollar på lite Top Model Sverige och snart lär hon ringa och då är det bara att kasta träningskläderna i väskan igen och sticka till Fitness och träna lite.
Eftersom jag har så bokstavligen fittigt sjuka magmuskler så lär jag träna kondition och armar, det vill säga spinningcykel och springmatta och några konstiga maskiner som gör det effektivt för armarna!
 
Nu ringde faktiskt Ronja så nu blir det att hoppa iväg till gymmet, cya!



Kommentarer
Postat av: Nathalie Ekström

Hej! Jag tänkte bara tipsa om en tävling jag har där 2 vinnare får designa varsitt eget skin till mobilen. Var gärna med och tävla :)
Direktlänk: http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/march/tavling-caseapp.html

2013-03-31 @ 21:18:21
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!