NYRENOVERAD BLOGG + TRÄNINGSCHEMA!

ONEJ vad det är länge sen jag kommit mig för att skriva något här!
En hel shitload med saker har hänt sen sist, bland annat har jag kommit fram till en hel del saker, bland annat;
  • Sluta äta godis i skolan då jag är hungrig/snål
  • Inte äta ljusbröd, endast rågbröd
  • Motionera regelbundet
  • Engagera mig lite mer i min städning av rummet...
 

Haha, "sist men inte minst" - RUMSTÄDNINGEN !
Nej, men jag har väl fått en såndär "hälsokick" som nästan alla får åtminstone en gång i livet..
Men jag menar, vad är det för vits att käka godis i skolan då man är hungrig för att det var dålig skolmat? Så istället för att köpa godiset - som man så gärna vill ha - köper man en frukt eller något i den stilen.
Har också haft tendensen sen jag fick körkort att bara köra vart jag än ska, före körkortet gick eller cyklade jag vart jag än skulle. Så det känns lite som om den kommande veckans motion behövs!
 
Ska till och med lägga upp "schemat" som står i denna vecka!
 
Måndag:
Gym, tränade ben, armar och mage.
 

Tisdag:
Intervallträning med Ronja i "treffisbacken"
 

Onsdag:
Ett 60 min. pass vid Fitness : BODYPUMP
 

Torsdag:
HEMMA PÅ SOFFAN OCH DÖ
 

Fredag:
Ett 60 min. pass vid Fitness: BODYCOMBAT
 

Lördag:

60 min. pass vid Fitness: BODYPUMP
 
 
 
 
 
Där var mitt schema för denna vecka! Och jag kan redan dra den enkla slutsatsen; JAG KOMMER DÖ.
 
 
 
Så, om man går bort från nyttighet och träning så har ni kanske sett att jag har en "nyrenoverad" blogg!
 
 
Denna "mall" är hämtad från designadinblogg.se var det finns tusentals olika mallar och headers som man får 
 
 
ladda ner därifrån gratis! 
 
 
Finns även en video på om hur man  mycket enkelt byter mallen till "egen stilmall" 
 
 
Trodde det skulle vara mycket svårare än vad det faktiskt var! 
 
 
 
 

Nu ska jag hoppa iväg och koka lite ägg och käka det med tonfisk och ananas!
Vad tycker ni om "renoveringen" ? :)
 
 

-Over and out, Linn-
 



Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

tjaaa..lite svårt att läsa texten med vanliga ögon..inte den med tjockare svart. tyckte den förra var bättre. faktiskt.

Svar: Men mamm. Nu ska vi koma ihåg att du faktiskt behöver glasögona.Å jag själv tyckerj u int den e svårari att läsa! ;)
Dat stopid Linn.

2013-03-19 @ 10:00:20
Postat av: isola

Jag tycker det verkar bra:)

Svar: Superkul att höra! :'D
Dat stopid Linn.

2013-03-19 @ 15:41:38
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!