VECKANS SERIE PÅ ARTASYLUM?!

Godkväll folket! Eller, godnatt kanske man ska säga med tanke på att det är mitt i natten och jag borde sova. Men nej, här sitter jag och skriver, skit för mig.
 
Rubriken för dagen inlägg säger ju ganska mycket i sig. Jag har nämligen funderat skarpt på denna grej under en längre tid ifall jag skulle börja rita en liten serie på ca. 3 små rutor och publicera här ungefär en gång i veckan.
Problemet har då varit - vad in i helsike ska jag rita? Till vilken "tema" ska jag hålla mig? och så vidare.
Det problemet är ganska så löst nu så nu är det bara upp till er eftersom det är er åsikt som avgör om detta ska genomföras.
Jag kommer ju måste lägga ner lite tid och tankeverksamhet på att rita denna eventuella serie och jag skulle helst inte vilja göra det " i onödan" om ingen har gett mig någon typ av feedback. Det skulle bli till tid som jag lika bra kunnat lägga på nåt annat viktigt. Inte för att jag gör så mycket viktigt ändå.. Men ni förstår förhoppningsvis vad jag försöker få fram.
 
Här kommer ett litet smakprov på ett möjligt tema som handlar om en liten flugsvamp och dess äventyr av olika slag.
Det andra förslaget är att jag ritar karikatyrer på mig och mina vänner om smått humoristiska eller idiotiska saker som skett under dagens lopp; Dock tror jag mest på svamp-idén. (åtminstone var mamma förtjust i den xD)
 
Detta "smakprov" är ju inte heller färdigt, som ni ser, men jag ville få det någolunda visningsbart så jag kan gå och lägga mig någon gång ikväll :p
Men ja; i serien "Ett Svamp" kommer vi följa med den ständigt förtvivlade svampen och dennes "vän" den trehövdade isglassen..
 
 
Varsågoda och lämna kommentar och säg vad ni tycker om detta!
Inge feedback - Ingen serie!
Tillräckligt med bra feedback - Seriepublicering en gång i veckan!
 
 
-Over and out, Linn-
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett.. :(

Svar: Det e ju de som e halva grejen ;) Att det är ETT istället för EN svamp ;)
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 00:03:19
Postat av: Stora Mikael

Joo, mera Ett Svamp. Och jag tycker om att det är just Ett Svamp och inte språkriktigt En Svamp.
...och by thö wej... roligt att läsa en blogg utan en massa svordomar ;)

Svar: :))
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 06:03:10
Postat av: Emilia

He låter som en megabra ide enligt me!!!!!!!!
:D

Svar: Azumm (:
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 11:27:38
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.com
Postat av: Erica

Hej! He låter som en bra ide, men jag tycker de sku vara kul om du kanske sku laga en serie om va du o dina vänner gör oså! :) Men båda ideerna var no bra! :)

Svar: Kanske de sku bli en blandning, varannan svamp å varannan "normal" ... Måst överväga saken :D
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 16:11:34
Postat av: Caroline

ja linn ett svamp måst finnas! anonym, si de i reve tu sku säkert int koma på na tokodee! :)

Svar: HAHAHAHAHHAHAHA XDEitt svamp. Vi får si, vill no ennu ha liti fleir som vill "läsa" innan ja bestämber me fö att göra he :)
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 17:36:17
Postat av: Lilla Mamma

LinnLinnLinn, om du fortsätter med Herr Ett Svamp så får du fler läsare med tiden? Kanske inte framgång kommer som ett brev på posten utan du måste vara lite envis oxå.

2013-01-09 @ 20:50:29
Postat av: Lisa

Ett svamp ska du absolut fortsätta med! Härlig typ!

2013-01-12 @ 15:07:57
URL: http://www.annalisabloeth.com
Postat av: Alex?

DO ET.

Svar: ja kan laga en serie om BARN.
Dat stopid Linn.

2013-01-14 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!