VÄLDIGT HYVÄ FEELIS MED SOFFOR OCH SOFFBORD.

Imorgon börjar skolan efter ett typ två veckors jullov; känns bra konstigt..
Har redan börjat ojja mig över en hel del saker, som till exempel vad fan jag ska ha på mig imorgon. Visst, det är inte precis som att någon bryr sig vad jag bär på kroppen; men sådär första dan efter jullovet så vill man se lite mer representabel ut än mjukisbyxor och nån rutten stickad tröja if you know what I mean?
Jag vill ju inte påstå att jag har lite kläder, men det känns som om det min garderob har att erbjuda borde förnyas lite.
"In med det nya och ut med det gamla" skulle man behöva köra lite nu som då med jämna mellanrum.. Fast det är lite värre då ekonomin inte tillåter det :p
 
Hahahaha vafan, var tvungen att ta typ en timmes paus från skrivandet och gå i duschen eftersom all motivation rann ur min kropp, precis som piss rinner ur kroppen då man tömmer citronen. 
Men ja, nu är motivationen tillbaka och jag har nyss tänt lite ljus, klivit i min björndräkt av fleece och har det allmänt mysigt och har en bra feelig.
Nu fick jag också motivation till att ha en egen liten lägenhet, ser precis framför mig hur jag skulle inreda..
Tror till och med att jag ska gå och snoka lite på Ikeas hemsida, bara för att göra frestelsen ännu större.
Så kul det är att plåga sig själv c:
 
För övrigt har jag inte gjort ett skit idag. Bara gått i pyjamas från att jag vaknade till att jag hoppade i duschen..
Ville faktiskt till stallet ungefär klockan fem på eftermiddagen.. Men min cykel var i utehuset utanför bastun, och låset dit hade frusit, men eftersom jag ville till stallet men inte ville gå, så sa mammas sambo Mikael att det finns låsspray i garaget. Men det var ju bra, tänkte man. Tills man upptäckte att låset till garaget också frusit. 
Satan. Så, eftersom jag inte ville gå så blev det inget stall.
Och så har jag ju spelat Rocksmith. n0shit Sherlock.
 
 
Båda bilderna är tagna från Ikeas hemsida 
 
Tja, här är soffan och soffbordet jag gärna skulle vilja ha..
I vardagsrummet skulle det troligen vara tre helvita väggar, och väggen var soffan står skulle ha en tapet med något typ av mönster i gråskala.
Det finns ingen chans i norden att jag skulle orka börja lägga upp bild på allt som jag vill ha. För då skulle jag lika bra kunna länka hela Ikeas hemsida. Derp.
Nu ska jag fortsätta ha en bra feelis!
 
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll, folks!
 
-Over and out, Linn-
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!