THOSE SHOES.

KACCHING. 

Idag kom mina efterlängtade skor och de är precis lika awesome som jag tänkte mig att de skulle vara, och bäst av  allt; jag ser redan framför mig hur morgondagens outfit kommer se ut.. Det är fan något jag alltid sitter och svär över antingen på kvällen eller då jag stressar på morgonen före jag ska traska iväg till skolan.
Positiv energi flödar genom mitt blod för en gångs skull.
 
I skolan kändes blodflödet inte alls lika positivt som det gör nu.. 
Drömde nämligen om Vicky (min bortgångna häst) inatt igen (fjärde natten i rad), och visst är det mysigt att drömma om henne men det är tillika riktigt jobbigt eftersom jag vet att jag inte får se henne igen hur mycket jag än skulle vilja det.
Misstänker att det har något med mitt undermedvetna att göra då jag annars också automatiskt börjat tänka mer på henne nu då det närmar sig februari. 2.2 för att vara exakt.
Drömmen är nu ganska suddig; men jag minns klart och tydligt att Vicky hade dött, eller, vad jag trodde, men så kom pappa hem med hästtransporten fast i bilen och kom och sa till mig "Vicky lever". Förstås blev jag utom mig av glädje och rusade iväg till transporten med glädjetårar i ögonen. Då jag öppnade dörren fann jag min älskade häst som var i ännu sämre skick än då hon faktiskt dött.
 
Det är första gången jag drömmer om att hon är i riktigt dåligt skick. Varje gång jag drömt om henne tidigare så har hon varit i toppskick, som det var före hon blev sjuk; och varit glad, gått som en gud då jag red henne och allt som jag någonsin önskat, aldrig har jag sett henne i det skedet i en dröm så jag vet inte direkt hur jag ska tolka det.
 
MEN om man går bort från det dystra och till något gladare.
Öh. Jag kan inte tänka på något gladare nu.. ELLEr. JO.
Var ju en sväng till kosmetikbutiken Cosmetique, och fick därifrån två nagellack, ett läppglans, ett läppstift och en mascara.
Det är så kul att gå där och fingra på en massa skönhetsprodukter fast jag egentligen inte använder så mycket smink heller, men det är som sagt kul att  "bara ha".
 
Här kommer en bild på skorna och Bamse i tvn i bakgrunden ftw!
 
 
I morgondagens ouftit kommer byxorna och skorna vara de samma men istället för den vita skjortan och midjeskärpet så blir det en svart/grå/halvgenomskinlig t-shirt med en dödskalle framtill och dragkedja baktill!
 
Nu ska jag försöka hålla fingrarna i styr för att de inte ska skriva in Ikeas hemsida igen som de råkade göra igår.
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan va di e snygg! :o

Svar: JAAAAAAAAAAA. höhööh vi mätt hu lång ja e me dom på... 1,77 cm :D
Dat stopid Linn.

2013-01-07 @ 18:43:25
Postat av: Nicole Stjernberg

nämen din stackare att behöva drömma om henne. Jag kan gilla sånna drömmar tills det händer jobbiga saker som att hon i ditt fall var sjuk :( kämpa vidare! Sjukt snygga skor!!

Kram Nicole<3

Svar: Tack för omtanken <3
Jodå, skorna förgyllde min dag! :)
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!
Dat stopid Linn.

2013-01-07 @ 21:05:34
URL: http://specialnotsick.blogg.se
Postat av: saraspyssel.webblogg.se

helt fanstastiskt snygga skor!

Svar: Ja visst är dom! :D
Dat stopid Linn.

2013-01-11 @ 10:23:20
URL: http://saraspyssel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!