The lack of IQ på konstskolan.

Godkväll gott folk. Idag har jag faktiskt beställt tid till mörkerkörning, och fick redan nu på fredag c: Och ska då också efter det ta teoriprovet på ajokaista i bilskolan (eftersom man tydligen måste klara det där också en gång innan man gör det på besiktningskontoret)  och då jag har allt det på raden blir det att boka dat real teoriprov och kanske även uppkörningen. Vet inte riktigt hur det är, om man måste klara teorin före man bokar själva eldprovet uppkörningen..
 
HURSOMHELST så har jag idag inte gjort så mycket. Varit i skolan var vi mest satt och var allmänt dumma i huvudet. Satt med Lillemo och Laura och kastade ballongerna fyllda med potatismjöl till varandra och sa "boob" varje gång vi kastade.
Öh.
Välkommen till konstskolan.
MEN var faktiskt förvånansvärt aktiv den sista timmen och ritade upp på en bräda var jag ska såga ut hål för ballongbrösten, och så borrade jag hål i de utritade hålen så att figursågen får platssss.
Och min kväll blev som vanligt kort igen, somnade klockan fyra och vaknade  strax efter sex, sen dess har jag suttit och rage-at på ajokaista tills jag började skriva, vilket var för typ fem minuter sen :p
Så, min nattt kommer troligen bli ganska sömnlös..
Det lär väl därför komma ett inlägg till mitt i natten om fanvetjag XD
 
Blev en tråkig shitass uppdatering nu, egentligen inget intressant har skett och inga bilder för den delen heller. Inget intressantare kommer det väl vara imorgon heller :c
 
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!