That webcam incident.

Godkväll kära läsare!
Nu försöker jag - för tusende gången - försöka installera en fungerande webcam program hit till min lilla dator eftersom jag var så korkad och blåst och råkade radera det programmet som kom med (Cyberlink Youcam 2).. Och  jag har försökt med seriöst tusentals program, men vissa funkar inte, vissa är helt dumma i huvet, eller, systemet.
ManyCam är ett av de som är så dumma att det finns inte, det ska gå att ta foton och filma, men då man filmar finns det en "start" knapp, men det finns inget stopp eller spara eller så man kan kolla på vad man egentligen spelat in, samma sak då man tar bild.
Så laddade jag ner Cyberlink Youcam 5, för en tid sen, men det var tydligen bara en trial på 15 dagar och sen skulle jag tydligen ha behövt betala.. Och det ville jag ju frstås inte, men nu hittade jag en "ny" Cyberlink 5 som enligt sidan jag laddade ner den från ska vara gratis. Vilket jag hoppas för sjutton kineser.
 
Vad har ni för webcam? Den som fljde med datorn eller har ni laddat ner nåt som ni kanske kan rekommendera? (:
 
 
Och jösses, Chrome (webbläsaren) stängde ner då jag skrev detta och så orkade jag inte logga in sen och fortsätta skriva, så får väl publicera det nu då :D
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Jag har någon webcamera som sitt i datorn redan x'3 ingen aning vad det e för någon!!

Svar: Okey ;3Tja jag borde ju ha, men eftersom jag verkar vara lite mer efter än andra i datorsyfte så gick det ju som det gick x)
Dat stopid Linn.

2013-01-18 @ 15:27:41
URL: http://handlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!