That moment vid Dragon med Kusin Vitamin

Godkväll kära läsare och vänner!
Skrev ju här tidigare att Kusin Vitamin skickade SMS och frågade vad jag hade för mig, så jag antog ju att vi skulle hitta på nåt, vilket vi också gjorde.
Det hände egentligen inte så mycket, men det var tämligen trevligt att sitta vid Dragon (pub) och diskutera med henne och Paulina över en limebreezer :)
Nu ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av kvällen. Mitt huvud känns lite såsigt och oidentifierat så jag kommer troligen sitta vid datorn eller tvn tills jag får för mig att sova.
 
Imorgon ska jag nog och rida, tror jag. Och så vet man ju aldrig vilka hemligheter kvällen bär på, har nog inte planerat nåt speciellt men mitt i plötsligt ringer nån och vill ha sällskap ut på krogen ;)
 
Webcamera grejen som jag laddade ner var CyberLink Youcam 3, och kvalitén är som dragen ut en krokodilröv och det kommer texten "CyberLink Youcam" nere vid vänstra hörnet på varje helsikes bild, så jag suddade över det och kom fram till att det ser myyyycket bättre ut då det är utsmetat än då texten står där, haha ;D
 
Önskar er alla en god fortsättning på kvällen och en bra helg!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Emilia

Dra saker ur en krokodilröv...that's my future job!!!!

Svar: HAHAHAHAHHAHAHAHAH :DDDDDDDDDJadu. He sku ju va.. eitt... liti annorlunda jobb :D
Dat stopid Linn.

2013-01-18 @ 23:37:46
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.com
Postat av: Sarah

Breezer e så himla goda :)

Svar: Jaa du sa det :) De är så bäst då man bara vill ha något lätt med fruktigare smak än en cider :)
Dat stopid Linn.

2013-01-18 @ 23:42:55
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Lilla Mamma

Emilia, du drar saker ur en krokodilröv å får kärringstopp på vägen till krokodilröven ;D

2013-01-19 @ 00:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!