THAT DAMN GOOD FEELING :D

Hela kvällen har jag haft en aika hyvä feelis. Det känns jävla bra. Har känt mig sådär extra avslappnad, precis som om jag skulle kunna bli så avslappnad att jag skulle sjunka ihop till en oidentifierad hudfärgad klump på golvet.
Länge sen jag har fått känna den trevliga känslan :)
Kanske är det för att jag är lite mera självsäker på vad jag bär för kläder.. Tyckte ju att allt jag hade var gammalt och skit, men nu har det kommit in lite nya artiklar som jag är riktigt nöjd med c:
Så jag ska avsluta kvällen med att lyssna på lite Rammstein och plocka fram de kläder jag ska ha tills imorgon. Tandborstning efter det, skulle jag tro! Godnatt på er (:
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Cornelia

härligt du skriver tjejen!

Svar: Åh tack så mycket :')
Dat stopid Linn.

2013-01-08 @ 01:11:05
URL: http://cornelianilssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!