Tack mamma, som "väckte" mig i tid...

Tack mamma för att du väckte mig imorse då min telefon stängt av sig och alarmet inte ringde.
Hoppas verkligen du läste ironin i detta. 
Vaknade och funderade hur det kunde vara så himla ljust trots att klockan var "07:30"-ish.. Kunde kanske bero på att klockan i sanna verket var 10:20.
I och för sig är det inte hela världen att försova sig ibland, har till exempel stått en hel timme och funderat vad jag ska ha på mig, men eftersom det inte gick nåt vidare så fick det bli nån långt tröja, svatra jeans och en mössa eftersom mitt hår är helt och hållet fucked up då jag bara tvättade det med balsam igår.
Eftersom jag inte har nån lust att stressa sticker jag först till skolan då matrasten är slut; det vill säga klockan 13:00, så nu sitter jag och lyssnar på lite SOAD och tar bort gammal nagellack för att ersätta den med en härlig grön färg som nästan påminner lite om mögel eller mossa.
Jag gillar den i alla fall c:
 
Min kisse Krister, även kallad Qui, Qi, Qouip, Quoip, Ouip, Oui, Koi, Kouip, Kui, ville också vara med c:
"Kärt barn har många namn" heter det ju c:
 
 
Här är naggellacken som jag använde. Älskar dess fylliga, gammalgröna färg. Det ser precis likadant ut på naglarna, torkar snabbt gör den också! Så man måste inte sitta stilla en halvtimme och vara rädd för ett toalettbesök (alla vet det med att måste gå på wc då man lackat naglarna, och allt blir helt uppfuckat).
Det är väldigt rinnande och tunt, men det räcker med två lager!
Har även ett likadant bara att brunt, i samma färgskala. Lika fylligt och .. maffigt :) Det har också en ganska matt färg.
Söker du nagellack med en lite matt hint och med mycket djup i; köp denna, är ganska dyr dock.. 16 € för en liten sån.. Tur för mig att den var på rea med hela 70% då jag köpte den ;D
 
Tänkte också påminna om detta med "Veckans Serie"
I mitt tidigare inlägg nämnde jag att jag vill ha feedback som innehåller ett ganska klart svar på om jag ska börja publicera en liten serie med tre rutor en gång i veckan; och det skulle handla om en liten flugsvamp vid namn "Ett Svamp"
 
Bilden är ju inte alls färdig, men jag slafsade ihop något så ni får ett litet smakprov på hur det kommer se ut och vilken stil jag kommer använda mig av!
Så; intresserad av att läsa om en liten svamp och dess äventyr en gång i veckan? 
Kommentera och säg vad du tycker! 
 
-Over and out, Linn-
 



Kommentarer
Postat av: asdfghjkl

MER SVAMP ÅT FOLKET! alltså. ja. svamp. bra.

Svar: JABRA.Svamp åt folket kmr. nångång.
Dat stopid Linn.

2013-01-13 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!