STHAFF THAT'S NEW.

Godeftermiddag, kära läsare c:
 
Måste bara säga att jag kommer vara död efter två veckors tid på denna praktikplats vid Blossom.. Man vill köpa precis ALLT den butiken har att erbjuda, alla kläder varav det mesta är av märket Odd Molly och kostar mer är 20 skjortor för en liten t-shirt eller ett linne. (Billigaste linnet var 29€ och det var på -50%.....) Alla kläder har väldigt märkbar stil och jag älskar typ allt jag ser, men plånboken tillåter nog inte att jag inskaffar skitdyra märkeskläder :c
Säkert inte heller mammas plånbok skulle tillåta det XD
 
Har skaffat in lite nya saker. En nintendo DS Lite medföljande två spel som jag köpte av Jennifer, en grå, ganska basic, påsig tröja med korta ärmar samt ett par mossgröna och ett par gråa lite tjockare strumpbyxor..  Nu behöver jag bara ha en snygg kjol.
Body Lotionet, tre gamla flaskor som mamma hittade på loppis i grönt, rött och blått, och en svart kjol.
 
Min kväll kommer väl bara bestå av lugnet själv - spela lite Rocksmith, spela lite DS, läsa lite bloggar, kolla lite kläder som möjligen ska beställas hem, nagellackning, lyssna på musik  och andra lugna och trevliga saker.. Gosa lite med kissen, till exempel :3
Vad har ni för planer denna kväll?
 
Måste säga att jag gillar designen och själva lotionet doftar gudomligt c:
 
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll allihopa! 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!