SÖMN, Y U NO COME?!?!??!

Godkväll folks! 
Idag i skolan har jag verkligen fått göra saker som en äkta man som jag inte är.
Borra, såga med figursåg (eller det var Julia som sågade) och köra några varv med sandapper över brädan.
Imorgon ska den också målas. Jag känner mig... MANLIG.
Från att ha fyllt ballonger med potismjöl som ska bli bröst till att vara händig med verktyg. Det är sannerligen mycket omväxling i min skola, fast det var ju i och för sig jag som valde at göra det på sättet jag gjorde det.. Men det kändes också kul med något annat än det man vanligtvis gör :)
 
Jag är jävligt trött och försöker desperat hålla mig vaken med te och choklad, för om jag somnar och sover nån timme, så finns det inte en chans attt jag skulle kunna somna inatt.
Låg nämligen som en ångvält(IGEN) hela natten tills jag blev jävla less och kollade på filmen Mean Girls 2...
 
Skulle vara himla bra om man visste vad problemet med min sömn var, har sovit väldigt dåligt, legat och ångvältat mig länge innan jag kunnat somna, sovit ytligt, vaknat för minsta lilla knäppande ljud någonstans i huset.
Det har inte varit såhär förut, och om det fortsätter så sjunker ju helt klart min prestationsförmåga på grund av sömnbrist.
Anledningen till att jag inte vill somna nu ikväll, är att jag som tidigare nämnt imorgon ska på mörkerkörning och teoriprovet vid bilskolan, och vill därför hålla huvet över vattnet så att säga. 
Grejen var också den, att inatt så var jag faktiskt väldigt, väldigt trött, men jag kunde bara inte somna.
Alla möjliga konstiga tankar assfuckade varandra brutalt och det måste ju jag ligga och lyssna på. Hade även ovanligt starka hjärtslag.. Pulsen var inte hög eller så, men varje gång mitt hjärta slog kändes det som om någon bankat mig i bröstkorgen med hammare inifrån.
- Om dessa sömnsvårigheter pågår ännu följande vecka så besöker jag nog hälsovårdaren i slutet av veckan i sådana fall. Vad hon skulle kunna göra åt saken har jag inte den blekaste kines om.
 
 
Nu ska jag fortsättta käka min jäffla choklad och bli "tjock".
 
-Over and out, Linn"
 



Kommentarer
Postat av: Smäm

Hoppas att körövningen gick bra. Jag var så sjukt nervös inför mitt teoriprov att det knappt var sant, hade knappt läst i boken och missade med några poäng :( Som tur var gick det ju göra om efter att ha läst den där boken :)

Svar: Tack så mycket :D Jag har inte varit på mörkerkörningen ännu, den kommer gå som på räls.. Det är teorin jag oroar mig för :DFast om man är ordentligt påläst, vilket jag nog är, kommer det ju gå bra. Då är det bara att se till att man inte får en blackout orsakad av nervositet.. :)
Dat stopid Linn.

2013-01-17 @ 17:58:45
URL: http://xn--smm-rla.se
Postat av: Sarah

Snälla besök min blogg och kommentera min bilder som jag tagit med min nya kamera!:)

Svar: .. Okej xD
Dat stopid Linn.

2013-01-17 @ 23:48:54
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!