Sista inlägget i mitt liv, för jag kommer dö.

Godeftermiddag! 
Ikväll klockan 21:00 blir det Texas Chainsaw och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Högst antagligen gråta eftersom jag hatar alla typer av skräckfilmer, men vad gör man inte för en vän som "desperat" vill gå och se den? ;)
Hon ska tammefan känna sig hedrad över att jag faktiskt vågar förlja med överhuvudtaget. Och för att inte tala om att det är 3 fucking D ... Så detta kommer troligen bli det sista inlägget i livet jag skriver.

Nu ska jag spela gitarr och förbereda mig för min undergång.
 
Farväl.
 
 
 
 
-Over and out, Linn-
 



Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Jag är inte så förtjust i skräckfilmer alltså :O

Svar: .. INTE JAG HELLER :(Fast, den filmen var nog ingen skräckis på det sätt att man flyger fem kilometer upp ur stolen, skriker stämbanden av sig och har mardrömmar i två veckor... Den filmen var mer... jävligt grotesk och brutal.. har aldrig sett så många lösa kroppsdelar och folk som klipper av sina fingrar med en tång, sågar av en man vid midjan med en motorsåg, hugger tag i ens rygg med en grov köttkrok hugger ihjäl en med en hammare.... .. osvvosv... Så, den var mest bara grotesk och brutal. Den hade dock ett riktigt bra slut och man fick lite sympati för det hela :)
Dat stopid Linn.

2013-01-12 @ 00:51:16
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: julia

Gå gärna in på min blogg http://photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag.
Jag gör också gratis designer.
Ha en bra dag!

2013-01-12 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!