Screw you, ajokaista! I did it! OwO

AYEAH! Har finally klarat alla Ajokaistaövningar. Nu gäller det bara att klara det en gång vid bilskolan, ta mörkerkörning, fixa nytt passfoto och hämta "friskförklaringspappren" och lämna in det till polisen och boka uppkörningstid samt teoriprov.
Jag misstänker att teoriprovet inte kommer gå så bra då man sitter där i besiktningskontoret med stressen och pressen på att man måste klara det som flåsar en i nacken.
Uppkörningen litar jag dock lite mer på än teoriprovet eftersom jag blir så himla nervös och fuckar upp allt på grund av det då något verkligen är på tid och det är stressigt..
 
Tänkte just säga att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra ikväll, men så kom jag på att jag spenderat två timmar till att öva på ajokaista och nu är klockan 20:20, så det finns inte så mycket kvar av kvällen :D
Blir väl därför att hoppa i duschen så småningom efter att jag lackat om naglarna.
Kanske blir det lite Rocksmith som avrundning av kvällen?
 
 
Vad ska du göra under den tid som är kvar av kvällen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Lilla mamma ska käka lite mysli å sitta på datorn resten av kvällen :) Grattis till ajokaistafullträff :)

Svar: :::::::D TACKMAMMMMMMMMA :D
Dat stopid Linn.

2013-01-15 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!