MEHUKATTI (RUääÄÄÄÄäÄäÄäÄäRUÄÄÄäääÄÄÄäÄÄÄ)

 
 
AHAHAHAHAHAHAH alltså, fan, BÄST :'D
 
Min inspiration och motivation till det mesta ligger ganska nere just nu, men detta rycker upp mig en aning i alla fall ..
Egentligen är det väl mest tanken vid att et är skola imorgon som drar ner på alla typer av motivationer, men vad kan man.
Jag skulle ha haft två timmar längre söndagskväll om jag inte råkat somna klockan fyra och vaknat efter klockan sex.
Det betyder alltså att jag inte kommerk kunna somna på femton år, och inatt igen ligga och leka ångvält i sängen för mig själv.
 
På tal om ångvält har jag faktiskt sovit himla dåligt hela förra veckan, ångvältat mig åtminstone en timme innan jag fått någon typ av sömn, fast jag varit trött då jag lagt mig :/ Dat is strange.
 
Nåja, jag får unna mig extra många koppar te ikväll/inatt då! Godnatt på er som lägger sig tidigt! :)
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!