GARDEROBEN SOM LIVNÄR SIG PÅ MINA KLÄDER.

Nu har jag suttit och haft mysigt med katten en stund, så nu tycker jag att jag ska ägna mig åt ett problem som jag kommer ha stora problem med imorgon om jag inte åtgärdar det nu.
NÄMLIGEN att lista ut vad jag ska ha för kläder på mig imorgon.. För er som händelsevis råkade läsa föregående inlägg kommer kanske ihåg att jag nämnde att allt gammalt i min garderob borde ersättas med nytt.
Det problemet har jag fortfarande, två timmar senare XD
 
Nu tänkte jag också ställa en fråga som ni gärna får svara på! 
Vilken klädstil gillar du bäst?

Det med kläder är så olika från person till person.. För min del nöjer jag mig med rätt så neutrala plagg på vardagen då det bara är skola och inget speciellt. Då det är party på G så gillar jag att hålla mig till modet och då det är nån finare tillställning gillar jag att hålla mig till da classy shit.
Sådär på tal om gamla kläder, så känns det som om min garderob skulle äta upp mina bästa kläder.
För jag hittar dom aldrig, eller så känns det som om jag ena dagen har hur lite kläder som helst och allt är jättefult, medan andra dagen bjuder på en hel massa valmöjligheter i klädväg..
Som jag frågade tidigare, vad gillar just DU bäst? :)
 
Nu ska jag ta tjuren i hornen och börja rota igenom min stackras stökiga garderob :)
 
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: annsoh

Hejsan! hur var din helg :)?

Svar: Godkväll!Min helg var tyvärr alldeles för tråkig...
Inte ett skit hände, men jag får hoppas på bättre lycka på fredag! :D
Hur har det varit för dig? :)
Dat stopid Linn.

2013-01-07 @ 13:21:03
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!