EQUIPPED [Tohvels Of Speed]

Alltså. Jag har inte alls ens tittat in här på nån månad. Tror jag. Derp.
Tänkte inte heller skriva egentligen något eftersom jag inte kommer på vad jag ens ska skriva. Och sen, om jag väl kommer på det, så kan jag inte sluta.
Så ni får en bild av Morsos tofflor som blev created idag.
 
För er som för det första undrar vad fan det står där.. Så kan jag ju ge er en enkel översättning;
1:a bilden "Morsos tofflor"
2:a bilden "Morso utrustade sig : Tofflor av Hastighet"
 
Och säkerligen ingen vet vad jag egentligen pratar om. Så då kan jag ju förklara att det är ett av monstren i tha horrorgame Amnesia: The Dark Descent. 
Så var det en av mina favorit gamers LaeppaVika a.k.a Raumoogle a.k.a Rauski som tyckte att monstret var jävla ovanligt snabbt och påstod att "Morso equipped [Tohvels of Speed]" och det finner ju jag humoristiskt.
 
Just det. Nu är det 2013. Måste ju tammefan hålla tummarna på att detta år blir jävla mycket bättre än 2012, som kan hälla cyanidsyra på sin tunga, slicka sig i röven och ha en jävla plågsam död med smärta i röven och käften. Egentligen skulle jag kunna hålla på hela kvällen om hur plågsam 2012's död skulle behöva och kunna vara, men jag tänker skona er från det och bara tänka på det istället. Men. Ni skulle bara veta.
 
Nu tänker jag fan inte skriva mer. Skulle egentligen ha stor lust med det men eftersom jag har en del andra saker för mig så får det vara tills imorgon. övermorgon. senare ikväll. nästa vecka. nästa månad. WHATEVER.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ursnygga tohvelit! VILL HA!

Svar: Oja. Vem vill INT ha Tohvelit of Speed? :D
Dat stopid Linn.

2013-01-04 @ 17:15:56
URL: http://www.annalisabloeth.com
Postat av: lilla mamma

:D

2013-01-04 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!