DUBSTEP=HARDCORE ROBOTSEX.ROBOTSEX ÄR BRA FÖR ÖRONEN.

Satan. Har just kliat sönder mina fingrar. Aj.
 
 
 
 
Kom just att tänka på en sak; fick ett presentkort till en affär med skönhetsprodukter och skönhetsbehandlinga osv. till julklapp av farmor och farfar.. Tycker dom jag är så jävla ful att jag behöver en skönhetsbehandling? X''D
HAHAHAHa nä. Skämt åsido. Visst skulle det vara intressant att spendera de 50€ på en skönhetsbehandling av något slag, men den smartare delen av min hjärna säger not åt mig att köpa smink. Det tänker jag också göra c:
Egentligen sminkar jag mig inte så mycket.. Lite täckkräm på min haka, som är lite fucked up och torr, så den har en tendens att bli lite röd/rosa vilket jag inte gillar, eyeliner, mascara och kajal. 
Det är liksom det jag använder.. MEN jag tycker om att ha smink hemma. Fast jag inte använder det. Som... Bara att titta på och tänka; jag SKULLE kunna använda det. MEN. Det är från en svindyr kosmetikbutik so no fucking way.

Det är troligen så det kommer att bli. Sorligt men sant.
Mina skor som jag beställt hem före nyår borde faktiskt komma på förhoppningsvis måndag, annars tisdag.
Those Jeffrey Campbell fakes med huge spikes på hälarna.
LÄNGTAR.
 
Höhö, Ok, hela mitt skriveri har varit lite random (som det typ alltid är) men NU ska jag försöka läggga lite ordning på det hela.
SÅ, jag började min dag med att vakna klockan tio, var faktiskt helt pigg och det var fint väder ute. FUCK THAT SHIT. Det var så skönt under täcket så jag somnade om, sov bort hela den fina dagen och vaknade klockan 14:00, och då hade den fina dagen blivit till en solnedgång och snart skymning.
Å andra sidan ångrade jag inte alls att jag somnade om, eftersom jag drömde en ypperligt trevlig dröm om lilla Vicky.. Vi var på ridläger en sommar, det var varmt, hon var frisk och var lagom rund om magen och gick som en jävla hästgud då jag red henne. UNDERBART. Hon var så fin, min lilla ponni <3 
OKOKOK bort från drömvärlden.
Typ direkt då jag vaknat blev det mat som bestod av franska och korv som varit i ugnen. gott c:
Mätt och belåten begav jag mig ner till vår underjordiska källare och även spelrum och spelade Rocksmith tills klockan var typ... 17.00-ish.
 
Jag LOVAR, att om man kunde, skulle jag fan spela Rocksmith 24/7. Kanske jag skulle ta paus och käka och gå på wc, men ändå. Så gott som hela dynet runt skulle jag spela XD
Men, nu ska jag kolla lite på AAAAAADVENTURE TIIIIIIMEEE och sluta plåga er bitches med mitt random skrivande. Skulle kunna hålla på hela kvällen om random tankar som ploppar upp i skallen.
 
 
 
 
 
Håll för öronen om du inte vill höra.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: annsoh

hejsan! hur var din lördag :)?

Svar: Godkväll (:Min lördag har egentligen varit .. tråkig.. Mestadels spelat gitarr och har inte ens klätt av mig pyjamasen ännu.. haha :D
Hur har det varit för dig? :)
Dat stopid Linn.

2013-01-06 @ 17:20:13
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Caroline

Svar: Tusen tack! :D Min kamera heter Sony a230 :)

Härlig blogg du har! hihi (:

Du ska också ha en fortsatt trevlig kväll ;D

Svar: Okej och tack så mycket :D
Dat stopid Linn.

2013-01-06 @ 20:55:23
URL: http://Carolineonansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!