Den oidentifierade rosa valnöten till hjärna.

Godkväll folket! 
Nu, efter att ha sovit sisådär två timmar så börjar jag bli lite piggare, och ja. Jag sov. Vilket betyder att jag kommer rulla runt i sängen som en fucking ångvält hela natten och inte hitta en bekväm ställning.
Fml.
I och för sig är det fredag imorgon. Åh denna underbara känsla, denna känsla får man bara känna en gång i veckan, och det är på torsdagar. Det är en så underbar känsla att jag måste göra ett vinkel3 hjärta. <3. There it was.
I don't usually do that shit, man har kommit över det stadiet för tusen år sen, men känslan av att det är fredag imorgon får en nog att gå över gränsen och skriva dit ett vinkel3.
 
Helgens planer är inte så värst mycket, imorgon blir det som tidigare nämnt Texas Chainsaw, på lördag ska jag feed the fear in my body och spela Dead Space 2 med en vän. Och nu sitter jag och värmer upp inför de kommande hemskheterna genom att kolla då Rauski spelar Amnesia.
På söndagen är det dock nog med hemskheter; då blir det säkert en liten trip till stallet så jag får uppdatera mig inom hästlivet lite. Var dit en gång på jullovet och skulle faktiskt fara i lördags också, men så var cykeln i uthuset som var låst, och låset var fruset och låssprayen som jag behövde till det fanns i garaget som var låst och det låset också fastfruset. Goddammit. Så det blev inget stall då :c
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra heller. Min hjärna är för degig och oidentifierad för att jag ska kunna spela gitarr, inte kan jag rita heller.
Kanske jag skulle spela Silent Hill?
Äh, det lämnar jag åt ödet.
 
 
Jag har förresten en liten fråga; Tycker du det skulle vara intressantare eller roligare att läsa om här fanns fler bilder?

Kommentera gärna ditt svar på den frågan!
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: josephine

Hej! Skulle du vilja vinna en värdecheck på hela 400 kr hos Kamda.se? Klicka då in på denna länken: http://photomemorys.blogg.se/2012/december/vinn-400-kr-hos-kamda.html

Tävlingen avslutas på måndag. Lycka till! :)

Svar: Jag lyckas alltid ha otur i tävlingar av detta slag, men, det är väl värt ett försök (:Tack för tipset och ha en fortsatt bra torsdagskväll!
Dat stopid Linn.

2013-01-10 @ 19:33:34
URL: http://photomemorys.blogg.se
Postat av: josephine

Svar: Haha men om du inte är med så har du ingen chans alls. Det är väl bättre om man är med så att man har en chans & vinna! Tänk om turen vänder ;)

Tack detsamma!

2013-01-10 @ 19:42:55
URL: http://photomemorys.blogg.se
Postat av: Olympia Thurfjell

Ball blogg du har.
Kika gärna in hos mig. :)

Svar: Tack så mycket :D Klart jag ska kika en sväng hos dig! :)
Dat stopid Linn.

2013-01-10 @ 19:43:18
URL: http://olympiathurfjell.blogg.se
Postat av: Victoria Wester

Det är så olika, vissa bloggar är helt enkelt bättre utan bilder haha, men de är jobbigt att läsa om det är jättelång text!

Svar: Tack för svaret! :D
Jo, det stämmer det med långa texter.. Jag har dock a bad habit, att då jag börjar skriva så får jag liksom inget stopp på det.. Och då blir det tyvärr kilometer långa texter... X)

Ha en fortsatt bra torsdagskväll! :)
Dat stopid Linn.

2013-01-10 @ 20:45:59
URL: http://vickystraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!