BALLONG- OCH POTISMJÖLBRÖST

Godkväll!
Som nämnt i tidigare inlägg råkade det ju bli en lite sen väckning och jag anlände till skolan först klockan 13.
Denna kurs har vi Fördjupning i 3D skapande, och min grundidé var att sy en bh av mjölkpaket.
Men det var ju ett problem eftersom jag inte kan sy for shit, och så är det ju tiomiljonertusenfemhundra gånger svårare att sy  ett skarpt och segt mjölkpaket. Vi blötte ju förstås ner det så det mjuknade lite, men det hjälpte ändå inte tillräckligt mycket.
Så jag och läraren Ulrica grubblade viare på detta med bh, bröst och så vidare, och så kom jag fram till att jag vill sätta upp många "bröst" på en pelare.
Detta ska jag då göra med ballonger fyllda med potatismjöl som sen ska målas och fästas på pelare. Det är då meningen att folk ska få känna på "brösten" liksom, vara plastkirurg för bröstballonger fyllda med potismjöl.
En ganska kul idé, tycker jag :D
 
Efter skolan hämtade Caroline mig och så fräste vi iväg till mitt i hennes röda fara och så blev det kaffe. Hon stack väl hem och läsa på nåt prov strax efter klockan 18, det är alltid lika kul att se henne och diskutera över en kaffekopp som jag inte ens dricker.. Så länge sen jag träffade henne sist :)
Imorgon bitti blir det att springa in via Halpa-Halli och köpa dussintals förpackningar med potismjöl samt ballonger innan jag gör min väg till skolan och påbörjar mitt projekt!
 
För tillfället känner jag mig förskräckligt kreativ, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Rita vill jag inte, så jag börjar med att tända lite ljus här och där för att få upp mysfaktorn lite och hoppas på att nån idé börjar tilltala mig tillräckligt mycket.
 
NEJ. Jävlar, nu vet jag vad jag vill göra. INREDA. Det ordet som är bannlyst från mina tankevågor.
Eller, det är inte bannlyst, men jag hatar att tänka på det eftersom det är så kul att inreda.. Men jag har ju inget att inreda.. Det kommer jag inte heller ha fören jag börar hyra egen lägenhet och flyttar hemifrån.. Skolan ska jag gå ut ännu innan jag börjar tänka på något sådant.. blä :c
Så det är med andra ord ganska jobbigt att vilja inreda hela tiden :c
 
 
Dessa är förresten något som jag rekommenderar! Iste på flaska, ekologiskt  och det finns att välja på vit-, svart-, eller grönte c:
 
 
-Over and out, Linn-
 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Oh. Jag sku vila kläm på en röv åv pääääääromjöl...min hemliga perversa dröm...haha xD

Svar: HAHAHAHAHA :D Nå du får koma på besök ti skola å kläm på päromjölsbröst ;D he e ju nästan lika ;D
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 18:50:31
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.com
Postat av: ida

varifrån ha du köpt istet ? hahaha xd

Svar: Från K-Market c:
Dat stopid Linn.

2013-01-09 @ 20:07:51
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Nej tack :p
Dat stopid Linn.

2013-01-10 @ 14:55:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!