120 km/h, dat feeling.

Godkväll kära läsare (:
 
Den här dagen har i synnerhet varit rätt så bra, om man bortser från att jag låg i fosterställning i några timmar i sängen med femtontusenfemhundratjugo filtar, täcken och en varmvattenflaska och ändå frös.
Började dagen med att konstigt nog stiga upp ur sängen och sen bar det av till Sansund för att rida Caramia.
Red ut med C, Malin som red Azzi och Michel som gick (sprang för att hinna med) med hunden Bella.
Denna ridtur var verkligen underbar. Det kändes verkligen som om jag behövde det, som en uppiggande spark i röven!
Fint väder, superpigga hästar, inte alltför kallt & bra humör!
Malin som red 22 åriga gamla araben Azzi hade mest fart, jag som red 5 år unga araben Caramia lämnade hur långt efter som helst :D Fast vi då redan galopperade i 120 km/h...
 
Ok, bort från hästar. Då jag kom hem blev jag väl påmind om min "mensmage" som redan gjort sig märkt imorse, men då inte så mycket. Låg några timmar i sängen och sen blev det eventuellt lite bättre. Trodde nog ett tag att det var dödstecken, men här sitter jag förvånansvärt nog ännu.
Är faktiskt riktigt glad nu, superbra förmiddag och nu är den sjuka magen så gott som borta och imorgon börjar jag på praktik hos Blossom! Ska bli kul :)
 
Nu ska jag försöka få utlopp av min konstiga motivation och lägga upp en bild från då vi just startat iväg, då redan hade gamle Azzi skutt på benen :D
 
Bilden är tagen med kameran on da phone.
Måste också bara lägga till att lilla C hade bakdelen uppe i luften x-antal gånger i glädjeskutt då det är en riktigt bra stund sen de fått välja hastigheten själva :D
 
 
 
 
-Hur har din helg varit? :D
 
Nu säger jag tack och adjö, ha en superbäst söndagskväll allihopa!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Hejhopp fina du! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte där vi uppdaterar med peppande- och inspirerande-inlägg och bloggar om sådant man blir allmänt glad av. Kika gärna in om du vill! :D

Hoppas du har haft en trevlig helg!

2013-01-20 @ 20:52:29
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!