THAT FEELIS,THOSE GUMMY BEARS & DAT KOSKENKORVA.

VARFÖR har jag alldeles för mycket ihan vitun hyvä feelis på en TORSDAGSKVÄLL?
Sitter och lyssnar på feelis musik och fick nyss reda på världens bästa tips.. Som kommer här..
Detta är ju genialt. Genitalt. Genital. Genetalie. Genetalier. ÖÖÖH.
JA, men detta tänker då lilla jag och lilla kusinen Emilia testa på lördagskvällen fören vi drar till Melody.
Perfekt grund jue! Fylla på några påsar gummibjörnar.
Men eftersom det kanske inte smakar så bra om man låter dom dra sig i BANANLIKÖR, så ska jag sådär försiktigt rycka lilla mamma i ärmen och se om vi möjligen kan köpa en yttepytte liten vodkaflaska c:
(Hon kommer så läsa det här och så fatta vinken)
 
Men jees! Feelisen är skyhög nu så hur kommer det inte vara på lördag? En liten fågel viskade också i mitt öra att Emilia har aika hyvä feelis.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på feelismusik och avundas de som är och festar efter penkkis just nu XD
Ha en fortsätt bra dag, trots att det inte är så mycket kvar i den och festa lugnt i helg (:
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

mueheheheheeeeeee

2013-02-14 @ 22:25:05
Postat av: anonym

Hur har du råd att vara ut så där mycket....jobbar du?? Studeranden brukar ju vara fattiga!

Svar: Det har jag också undrat, många gånger.. :DOch nej, jag arbetar inte. Dock har jag och mina vänner kommit fram till att det alltid finns pengar till alkohol, fast man är luspank så kommer man ändå in på krogar och blir ändå full, och sen nästa dag tar man sig en ordentlig funderare över hur man faktiskt blivit full då man knappt haft råd med inträde.
Min kära lilla mamma sponsrar ju också med några slantar :)
Dat stopid Linn.

2013-02-15 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!