SHITASS INGEFÄRA :C

Shitass länge sen jag kommit mig för att skriva något här.. Men, that's life.
Sitter för tillfället och är lite halvsnuvig med nästan feber och en sprängande huvudvärk som redan tog sin början igår.. Börjar smått misstänka att det är migrän. blä.
 
Under denna tid som jag inte varit aktiv här har jag inte gjort så mycket egentligen..
Derpat lite hit och derpat lite dit, ute och festat röven av mig både fredagar och lördagar i snart två veckors tid och haft värsta Supernatural marathon med mamma, chips och godis. Kanske lite nudlar mellan varven!
 
Har inte mycket mer attt skriva nu bortsett från att jag är så hungrig så jag överväger att gå ut och käka upp fåglarnas fågelfrön. 
OCH att EMP-katalogen har kommit.. Sällan jag egentligen beställer nåt därifrån, men jag älskar att ögonshoppa :'3
Ni får till och med en shitass "film" av EMP-katalogen med that shitass kamera på mobilen :c. wihuu.. .. ... 
 
 
 
 
Ingefära är äckligt :C
 
-Over and out,Linn-
 



Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

JAAAA, ja vill se dig vid grannens fågelbord :D

2013-02-13 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!