P(c)ykla iväg till stallet!

Nu, efter att ha fått den sugiga låten Thrift Shop ur huvudet ska jag bege mig till stallet trots den ättriga förkylningen!
Fick sån inspiration till att sköta lilla Liss då jag drömde att jag red henne inatt.. I och för sig så var det en vild tur som slutade med att jag stötte i backen och min förra, nuvarande döda häst, Vicky, kom gående emot mig.. TJA, men nu ska jag sluta skriva denna skit som säkert ingen läser, byta kläder, hoppa på cykeln och trampa iväg till stallet eftersom jag inte har körkortet i handen ännu :)

-Over and out, Linn-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!