Naglar,fingrar,aloe vera och mjölktabletterna/whatever

Godkväll c:
 
Imorgon gäller det. Shit. Teoriprov klockan 10.00 och jag hoppas jag inte får en shitass blackout som jag har en tendens att få alldeles för ofta då jag blir nervös eller då pressen trycker på mina "stackars" axlar.
Har ju inte heller så stor lust att ta om det eftersom det är 28€ för varje gång.. 
Men om jag klarar teorin så borde jag ju förhoppningsvis få en tid bokad till uppkörning ganska snabbt.
Där kom ett till problem. Har inte kört en biljävel på kanske lite mer än två långa månader.. 4:e JANUARI var sista gången jag körde, så jag kan sannerligen tänka mig att jag får ett nervöst sammanbrott och kör i fel fil mot trafiken, kör mot rött ljus, kör åt vänster  i rondellen... Ja, allt vad som nu kan hända.
 
Om man vänder sig bort från min nervositet över teoriprovet och uppkörningen så är det ganska bra för tillfället!
Har liksom varit på bra humör hela förra veckan, har varit till stallet mycket och blivit på ännu bättre humör då jag varit där.. Jag har sovit mycket bättre vilket gör mig på allmänt bättre humör (:
Igår kom också nåt Aloe Vera grejs för mina förjävliga händer. Har använt det sen igår och jag kan på rak arm säga att mina händer känns mycket mer.. fuktiga än vad de brukar, torra är dom fortfarande men inte snustorra. Progress!
Men nu då vi hittat "botemedel" till mina händer så har mina naglar blivit helt fucked up.
Riktigt mjuka är dom. Dock så vet jag ju vad problemet är; Kalciumbrist. Och det suger för mina naglar ser helt förjävliga ut.
Mjölk dricker jag ju inte efter trauma från barndomen då jag drack mjölk som det råkade sig vara klumpar i, så det gäller väl att börja käka lite kalciumtabletter eller vad det nu kallas.
Dom där... mjölktabletterna.. XD
 
 
 
"Emergency Spray":en skaj ag använda varje dag, och salvan till vänster (används nu) ska jag använda varannan dag, och då jag inte använder den ska jag använda den andra till höger.
Funkar hittills bra (:
 
Nu ska jag, för er information, hoppa i duschen och efter det lär det väl bli lite té och smörgås och Supernatural med lilla mamma om hon inte anser sig vara för trött :)
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

lilla mamma skulle gärna ha sett på supernaturlit men Moa höll sig vaken till 0200?

Svar: >>:((((((((((((((((((
Dat stopid Linn.

2013-02-19 @ 02:26:31
Postat av: Sanna ;D

Kul att det funkar!:D Kanske värt att prova?!
Har bytt blogg till: http://mooseplaza.blogg.se bara så att du vet:)

Svar: För mig fungerar det riktigt bra! Bortsett från att jag lyckats tappa bort den ena med bivax... xD
Dat stopid Linn.

2013-03-01 @ 13:10:08
URL: http://handlingar.blogg.se
Postat av: Maolion

Fin blogg :D

Svar: Tack så supermycket <3
Dat stopid Linn.

2013-03-25 @ 11:49:46
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!