SPLASH.

Nu antar jag att humöret har lugnat ner sig lite och jag antar att det med körtiderna inte var så farligt sist och slutligen, men eftersom jag råkar vara en mästare på att överragera så var det ju en fucking big deal för tillfället c:
Var en sväng till Fäboda och fotade, det blåste som fan och vågor gick det som helvete.
Kommer det en andra höststorm eller?

Tänkte ta och lägga upp diverse bilder, och tack vare Catherine som var så vänlig och förklarade åt mig hur jag skulle få in dendär "youtuberutan" som min hjärna först inte visste hur man skulle hantera, så behöver ni förvånansvärt nog inte klicka på någon länk :D Oh gloooorious day.
Well well, här kommer i alla fall bilderna! Har testat att ha lite längre slutartider and shit like that.
 
 
Och nu kommer det legendariska klippet med mycket skrik.
 
Blä. Fy. Jag är trött. GODNATT. Eller. NEJ. Jag ska rita.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Chaterine

Svar; jaa de är väldigt sköna! :)
Det är inte RIKTIGA riktiga jeans, lite mer åt jeansleggings hållet men de har fickor och så som vanliga! :)

Svar: AAAH jag har också ett par byxor som är av typ samma material. Dom är så jävla sköna och så mjuka att man till och med kan rida i dom,,,, underbaaart!
Linn.

2012-09-28 @ 12:02:04
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Chaterine

Haha jaa, känns typ inte som om man har byxor på sig! :D

2012-09-28 @ 16:55:13
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Clara Ringqvist

Så jättefina bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :'D
Linn.

2012-09-30 @ 21:14:00
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!