SISTA GÅNGEN JAG ÅT NÅGOT MED JÄVLA HASSELNÖTTER I.

Det mest spännande som hänt ikväll är antagligen att jag ffått några jävla botoxläppar/duckfaceläppar på grund av några jävla små bitar av hasselnötter som fanns i chokladen jag åt. GODDAMMIT. JAG SER NU UT SOM EN ANKA,GRODA, ELLER EN KÄRRING MED BOTOX. Kan ju dock vara glad över att det skedde här hemma, på kvällen... Och inte typ i skolan eller mitt i stan, skulle vara lite pinsamt. Eller om man var hemma, käkde lite choklad och så sväller nyllet upp just innan man ska iväg någonstans.. Jag skulle tammefan inte sätta foten utanför huset då jag ser ut som en jävla anka.
Ser ganska jävla kul ut, med tanke på att min halva överläpp är lite mer än två gånger dess normala storlek..
Jag kände till och med då läppen svällde, jag (for your information) sitter och pissar i lugn och ro några minuter efter att ha ätit chokladen, och så känner jag bara hur det bildas en klump i min läpp.
Då jag kollar i spegeln ser det ut så här:
 
LOOOOOK AT THAT FUCKING SHIT.  DOM DÄR TVÅ "KLUMPARNA" ÄR DET SVULLNA PARTIET I MIN ÖVERLÄPP. INTE TUNGAN (som mamma trodde XD) 
Wohoooo.. Jag föder barn genom munnen.
 
Haaaaaaaahhahahaha X'D Very well, får hoppas att det går över tills imorgon, ska iväg till nya praktikplatsen (sobsob) och vill ju inte se ut som en jävla groda då..
Nu måste jag riktigt ta mig en funderare på vad som annat har hänt idag, för det händer nog lite mer på 12 timmar än det där.. Var åtminstone på teorilektion vid bilskolan.. Tråkigt as ever, men om man vill ha körkort så får man väl snällt genomlida det utan att klaga, också betala priset utan att klaga. Men det är tammefan dyrt. Hela kalaset blir ungefär 1800€ . JAG SKULLE KUNNA KÖPA MYCKET ANNAT FÖR DOM JÄVLA PENGRNA. I och för sig så är det pappa som betalar...
Något som måste påpekas är att det inte står i någon Suomen Laki att man INTE skulle få köra på en gammal kärring som går för sakta över vägen.
 
Usch, jag kan bara tänka mig vilken hemsk person jag kommer vara i trafiken då jag får körkortet i handen (om det händer).. För jag råkar ju vara extremt bra på att ragea på alla sätt och vis när nånting pisses me off, och om det är någon som gör mig otålig så är det fan trafik.
Till exempel dom jävla syltmunkarna på landsvägar var man faktiskt får köra 80-100 km/h. Syltmunkarna kör 75 km/h.
 
Och från att klaga på trafiken går jag över till att jag för övrigt varit på förvånansvärt bra humör idag. Kanske kan bero på att jag blivit lite rastlös efter att ha haft en fyradagars helt?
Kan bero på att jag låter som en jävla kråka.
How great isn't this? Jag ser ut som en anka och låter som en kråka.
 
Tja, imorgon kommer det troligen lite intressantare att läsa med tanke på att jag ändå varit på en ny praktikplats imorgon. Jag är ganska bra på att kritisera också, så det lär ni få läsa en hel del om vad jag tycker om plejset :P
 
-Over and out, Linn-
 
 
HOOOOOOOLY SHITT!!! Höll ju på att glömma att skriva : AVENGED SEVENFOLD HAR SLÄPPT EN NY LÅT IDAG. EN BONUS TRACK TILL CALL OF DUTY BLACK OPS II. OCH LÅTENS TITEL ÄR CARRY ON 
Min åsikt är ju förstås att den är fucking awesome, för jag älskar ju A7X, men det är ju er uppgift att få er egen uppfattning om låten, så ta och klicka på den lilla länken och säg vad ni tycker! :D
http://banana1015.com/avenged-sevenfold-release-carry-on-new-song-2012-from-call-of-duty-black-ops-2/
 
Kom ihåg att lämna en kommentar! c:
 



Kommentarer
Postat av: Chaterine

Haha oj :O såg inte skönt ut!

Svar: Inte direkt X'D Det kliar som fan och så är det ju uppenbart att det känns konstigt med tanke på att jag är van med mina tunna och smala läppar o.O Men jag antar att det går över under natten c:
Linn.

2012-09-24 @ 23:10:36
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Chaterine

Haha ja, får väll hoppas det! Har inte varit med om nå liknande :)

Svar: Inte jag heller.. O_OJag åt chokladen trots att jag visste om att det fanns hasselnötter.. Men jag har aldrig reagerat på det sättet som jag gjorde igår. Det enda som har hänt är att det börjat klia i munnen och på tungan, inte desto värre, men så var det tydligen inte i detta fall xD
Linn.

2012-09-24 @ 23:20:16
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Chaterine

Svar; Ja men visst var klänningen grymt snygg! VILL HA :D

2012-09-24 @ 23:20:57
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag såg en gång ut sådär, fick solbrand efter en hel dag på ridbanan...känns jättekonstigt när man i vanliga fall har smala läppar!

Svar: Jistas! Nå, va som helst e väl möjlit efter en hel da på ridplan i sol... :D
Linn.

2012-09-25 @ 09:44:13
URL: http://www.annalisabloeth.com
Postat av: Malena

Hahaha, auch xD

Svar: You said it! :D
Linn.

2012-09-25 @ 12:35:33
URL: http://kiwipaj.blogspot.com
Postat av: Chaterine

Haha jobbigt! Brukar klia för mig med om jag äter typ färsk ananas men det blir absolut inte sådär haha! :)

Svar: Aah, ananas är ju hur gott som helst! :'D
Linn.

2012-09-25 @ 13:17:03
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: den glada österbottningen

HAHA ''föder barn genom överläppen'' XD men lite skoj måst de ju ändå vara, se de positivt, nu vet du hur de känns att vara hanna widerstedt, de e int alla som får de! :'D

Svar: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :''''''DDDTRUE STORY. Jag borde ju fan skriva nån faktabok om hur det känns att vara hanna widerstedt och kissie läpp-mässigt! :D Nu när man ser på det så är det ju liti humoristiskt me tanke på hur ja såg ut... Å int va de heller så dumt att fara ti praktiken först halv två på grund av att ja såg ut såde :'D
Linn.

2012-09-25 @ 13:57:43
Postat av: Eleni

Fy fan för allergier!
Jag svullnade upp i ansiktet en gång när jag ätit en hel påse med såna där chockladcornflakes. Cocopops eller vad dem heter. Haha fråga inte ens varför jag åt en hel påse.

Hoppas du haft en fin dag :)

Svar: Fy fan indeed! Grejen är också den att jag aldrig reagerat på det sättet förut, det enda som hänt har varit att det börjat klia i munnen och på tungan.. Så det kom ju ganska så himla oväntat också O_O...... HAHHAAHHA :''''D Alla har sina orsaker, även till att käka en hel påse X'D
Men dom där är ju inte ens goooda :c

Linn.

2012-09-25 @ 19:07:48
URL: http://minendo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!