Saker på le wishlist.

Eftersom jag har jävligt tråkigt, sjuk hals som satan och är fem före att få feber, så har jag suttit och kollat igenom lite grejs man möjligen vill ha, och eftersom jag har ännu tråkigare så lägger jag upp det här. 
 
Fy fan vad jag hatar mommokuumetta.
 

Det är kanske inte så smart att nattsudda som jag gjort denna helg då man faktiskt är jävligt förkyld.. I fredags blev det lite fest hos Julias, den dagen hade jag egentligen feber men det var ju inget jag ville missa, så jag fick  leva på värktabletter den dagen för att må bättre till kvällen.
Inatt, eller igår kväll så ringde Julia och tyckte att jag skulle flytta röven dit och kolla på film, vilket jag gjorde.. Men det slutade ju med att vi var någon helt annanstans och jag kom hem nån gång efter klockan tre med så sjuk hals att jag inte visste vad. När morgonen strålade in i mina ögon hade jag fittigt sjuk hals och världens underbaraste "whiskyröst". Kul. Läxan är lärd, man stannar hemma då man är förkyld.
Men kul helg har det ju utan tvekan varit, så jag ångrar ju inget om att jag inte stannade hemma! c:
 
Ooookay, över till kläderna and that shiet igen, bilderna är inte mina, de är tagna från hemsidorna vilka säljer dessa plagg. Det är så mycket som http://www.cybershop.fi/ och http://www.sinistersoles.com/Default.asp
Skorna är från Sinister Soles och resten är från Cybershop. Jag skulle ju fan kunna hålla på hela dagen med att räkna upp saker från olika nätsidor som jag vill ha, men jag antar att folk inte skulle ha ro att kolla på några jävla kläder på en blogg var man kanske vill läsa annat X'D
But, well, here they are!
 
 
 
Så, detta är det som jag for tha moment vill ha, saker läggs ju till och byts ut konstant då man hittar något som är bättre, men så är det väl för allla i guess c:
Nu mår jag typ dåligt också, som typ... spy-må dåligt. Ligger väl med magsjuka imorgon eller ikväll O_O
Hörde på tal om magsjuka, att det är både förkylning, ögoninflammation och magsjuka som går runt knutarna just nu. Som om det inte vore tillräckligt med vanligt snor och feber?
 
Igår nämnde jag ju att jag bara skulle sitta inne och spela and shit like that, men så ringde ju Julia, så det blev ju inte riktigt som jag tänkt angående det.. Men IDAG ska jag inte göra annat än sitta inne, för om jag går ut något annat än ropar på katten så antar jag att det dröjer desto längre innan förkylningen sveper förbi..
 
 
Nu tänker jag återigen skriva att ni ska kommentera och säga er åsikt.. För som jag skrev för några inlägg sen; 
Det är ganska frustrerande att se att folk har läst och kollat, men inte kommenterat eller sagt något om inlägget alls.. Ok om ni inte vill kommentera, men det skulle vara en lättnad för mig som skriver eftersom jag inte har den blekaste om vad ni tycker och tänker. Tycker ni att jag skriver rent skit så kan nu ju säga det (på ett snällt sätt xd) så kan jag se vad jag kan göra åt saken. Vill ni höra mer om ditt  och datt, så ska jag se vad jag kan göra åt saken. Det är som sagt väldigt svårt att veta då ni inte säger något XD
SÅ. KOMMENTERA c:
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Tack snälla! En Nikon D3100 :-)

Svar: WHOOOP, samma som mig med andra ord :'D
Linn.

2012-09-23 @ 12:45:38
URL: http://iphotography.blogg.se
Postat av: lilla mamma

lilla mamma älskar att läsa dina inlägg. Jag läser ALLTID och väntar ALLTID IIIVRIGT på nästa inlägg.

Svar: JAAMAMMA. Men he veta ja ju från förr, men he e ju en heil deil ander som läser än te å, som int sägr nanting XD
Linn.

2012-09-23 @ 16:15:38
Postat av: Chaterine

Ja eller hur! Så himla kallt ute nu haha :(

2012-09-24 @ 11:43:49
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: asdfghjkl

uhm... hej? eller va ja nu ska säg ^^' bloggen din e awesome och ja... ja vet nu inte va mer ja ska säg, kommenterar bara för att ja vart kommendera ;)
okej, nu känner ja me som en andraklassens stalker men jaja.

Svar: Tack :D Men, int ska du ju kommenter om du int vill X'DHe e ju liksom en valfrri grej, men he e så mang som glömmer bort att man kan kommenter, så ja måst ju påpek saken ibland :D
Linn.

2012-09-25 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!