OSTBÅGSABSTINENS AND SHIT.

HOOOOLY SHIT MUTHAFUCKA. YO GAAIS!
Köh köh.. Lite länge sen sist jag kom mig för att uppdatera this nolife blog, men vad kan man då man inte har det blekaste om vad man skulle skriva? Yeah, det har hänt a shitload med saker sen senast, men jag har inte orkat skriva heter det.
Vart ska man börja?
okokok, så, jag har åtminstone varit på praktik i två veckor hos Bildbolaget Du&Vi  aaaaand det har varit helt awesome, trevliga folk man har fått jobba med, nya saker har man lärt sig osv. och det har varit underbart! Nu kommande två  veckor från och med måndag så ska jag tydligen befinna mig på ett ställe vid namn Graphics, och jag känner inte alls till stället och är inte direkt villig att gå dit heller, men är man tvungen så är man då spelar det tydligen ingen roll varesig man trivs där eller inte. Som en lärare sa "Man ska inte vara på en praktikplats som man inte trivs vid" JAHA. Och vart fan försvann det "mottot" då?
 
Well, om man lämnar grejer som praktikplatser och sådant och övergår till dagens salt-abstinens som jag har. Och idag är det OSTBÅGAR jag vill ha, och inget annat >:C Mamma skulle till stan och sa att hon kunde köpa på samma gång....... Det är snart lite mer än två timmar sen hon sa det. Och jag lider och skrumpnar snart ihop till nåt jävla russin på grund av abstinensen.
RAGE.
Så blev jag ju lurad också, ytterdörren öppnades och ett ljus av hopp tändes i mitt spånhuvud. MEN SÅ VAR DET BARA MIKAEL OCH MOA SOM GICK UT. Där dog den lågan ut.
Har också städat rummet idag. Till och med dammsugat. Och städat skrivbordet. Och tvättat vid kattens matplats.
Och tömt min roskis (a.k.a sopor) .... Vilket kanske var bra eftersom det de senaste dagarna har surrat omkring dessa såkallade "bananflugor" i mitt rum, och jag har ju inte haft den blekaste om var dom kommit ifrån. Det fick jag dock reda på i botten av roskisen...
Dom är jävligt snabba, inte en chans i helvete att man kan slå dom mer händerna fast dom sitter, dom har väl fan skaffat sig en "Linns-hand-radare".
Försökte också suga upp dom med dammsugaren, men lat som jag är orkade jag inte ta bort munstycket eller vad fan det nu heter, så det gick inge vidare. 
Men nu har jag blandat äppelvinäger, vatten och en klick diskmedel och placerat det i en liten mugg i mitt rum, och det är redan fem stycken som har sjunkt till botten. faan vad dom är dumma, har dom ingen hjärna? :''D
 
.....Jag vill fortfarande ha mina ostbågar.....
 

DÖRREN ÖPPNAS. NYCKLAR I SKÅLEN. SKOR BORT. OCH JAG SER MIN ÄÄÄÄLSKADE OSTBÅGSPÅSE. DAGEN ÄR FUCKING RÄDDAD. aaah... älskade ostbågar.. och päronjuice.
 
SÅ. Nu är ostbågsabstinensen och dilemmat löst. Men nu vattnas munnen till tanken att vi ska äta tortillas ikväll. Men det är ikväll. Inte nu och inte snart :c
Fan vad jag låter onyttig och gotte-grisig nu, but i'm not gonna lie, jag ÄR en gottegris och jag är jävligt onyttig, för att nämna att jag inte ens äter sallad.
Jag äter nyttiga folk till frukost.
 
Nu tänker jag fylla tomrummet i era hjärnor med vad jag har tänkt göra idag.
Faktiskt, INGENTING. Jag kanske spelar lite NEED FOR SPEED MOST WANTED och säkert lite ASSASINS CREED II och möjligen, möjligen lite GUITAR HERO WARRIORS OF ROCK.
DET är vad jag tänker göra idag, säkert också en massa bagateller som att gå på wc, äta, dricka och sånt.
 
Bilderna som nu kommer upp, är på min kära ostbågspåse, mig själv och så på Hannas installation som var fucking awesome, Naomis installation av en pappersdocka och en klippt pappersfjäril får man inte heller glömma! Alla creds for creating goes to them! Men fotona har jag tagit c:
Bilden på mig är fotad vid Du&Vi's fotostudio och deras utrustning har vi använt. Fotogrfen av bilden på mig är en klasskompis som var där på praktik med mig, Jutta. SO NOW YOU KNOW.
 
OSTBÅGAR <3
 
 
 
 
För att komma till Bildbolaget Du&Vi's blogg klickar du där -->  http://blog.duovi.fi/
Och för att komma till Hannas blogg klickar du -->  http://kinoboi.blogspot.fi/



Kommentarer
Postat av: ebba & isabella

vi hoppas du får en toppen lördagskväll :)

Svar: Aah, Tack detsamma! Jodå, jag kommer nog ha en bra kväll, ska iväg till en kompis och ha filmkväll! :'D
Linn.

2012-09-22 @ 18:39:46
URL: http://wejustsmile.blogg.se
Postat av: mamma

hosthost...jag trodde då jag kom så långt i texten där det stod "så öppnades ytterdörren, nycklarna i skålen och där ser jag min ääääälskade..." jag trodde MAAAMMMMAAAA men det stod OSTBÅGAR!!!! Jag tror jag får sätta dig på time out på trappan, så som Supernanny lär föräldrar att göra med olydiga barn :DD

Svar: HAAHAHAHA ja men va vänta du de tå man har ostbågs-abstinens?
Linn.

2012-09-22 @ 18:53:14
Postat av: Chaterine

Åh va snygga skor på första bilden!

Svar: Tack :D
Linn.

2012-09-24 @ 02:31:16
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!