MORSO LOOK ALIKE.

YESSSSSSS. Imorse tog jag tjuren i hornen och ringde till praktikplatsen Graphics och sa sanningen om att det där inte är mitt område, och att jag vill säga upp platsen, sen ringde jag till Maria och förklarade läget.
"Man är inte på rätt ställe om man seriöst funderar på hur hårt man måste cykla ner i ett dike för att bryta benet och bli sjukskriven." 

Så, nu ska jag börja arbeta med en enormt stor fotoserie under två veckors tid, och det kommer resultera i en utställning i Nykarleby (om allt går som det ska).
Idag känner jag mig för övrigt lite stressad, måste egentligen fota en hel hög bilder idag, men folket som jag ska fota finns inte alla på plats, så då kan jag inte göra det. Så skulle jag behöva dra mig och fixa passfoton och beställa körlektioner. Och så är det ju bilskola idag också, vilket är något jag absolut inte skulle ha lust med, känner mig lite för upp i varv och ja.. Jag vet inte.. Men det känns inte alls rätt med bilskola idag..
Och att boka körlektioner kommer ju också vara ett helvete med tanke på att jag behöver få så snabbt som möjligt eftersom jag fyller i oktober, och jag skulle helst vilja hinna med allt innan november tar sin början..
Men eftersom det är dussintals ungdomar som vill ha bokat körtider efter klockan fyra då skolorna slutat, så kommer det vara näst intill omöjligt att få körtid då.
Att dra iväg från skolan i typ tjugofem eller femtio minuter kommer ju inte på fråga heller.. Men när fan ska man då köra?
Men, det får lämnas åt ödet för tillfället.
 
Om man återgår till mitt lilla projekt, så kommer bildseriens bilder troligen ha en siffra på tjugo till trettio bilder. Jag måste ju printa ut dom också, har läraren tänkt att man ska sticka till nåt jävla tryckeri och betala skyhöga summor ur egen plånbok?
Det är en massa saker som är oklara, och min tankeverksamhet är inte den bästa idag. Sågspånsavföringen till hjärna tänkte inte samarbeta idag. Säkert inte imorgon heller, men det är morgondagens problem.
 
Nu är klockan typ fyra. Vilket betyder att det bara är en timme tills billektionerna börjar. Vilket betyder att jag måste starta med cykeln om typ 35 minuter. Fy fan. Ska göra ett gott försök att lugna mina sedan länge sprängda nerver med System Of A Down, som är så fantastiska att en gammal kärring dör.
Och nu ringde larmet som påminner mig om att jag ska till bilskolan. Ännu mer fyfan. Och så kommer jag väl inte hinna äta eftersom mamma nyss börjat med maten. Så då måste jag sitta i två tråkiga, långa timmar och vara hungrig. This sucks unicorn cock.
 
Det är ungefär sådär jag känner mig idag. Damer och herrar, det där är Morso. Alltså i detta fall jag.
Ni kommer troligen få höra mer av mig ikväll. Eller. Om jag orkar det vill säga. Om inte mina nerver har sprängt och jag sitter i toppen av ett jävla träd och tror att jag är tarzan.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

Jag behöver lite tips på vad man kan blogga om.. har du några tips? :)

Svar: Tjaa.... Jag bloggar ju om vad som sker under min vardag, med lite extra svordomar för att få pricken över i.. Det där tror jag är mycket upp till en själv vad man gillar.. Gillar man hästar har man en hästblogg, gillar man mode har man en modeblogg osvosv.. Man måste testa sig fram! Något man ska tänka på är ju att folk ska vilja läsa det man skriver också! :D
Linn.

2012-09-26 @ 16:47:50
URL: http://haap.blogg.se/
Postat av: Chaterine

De är tyvärr bara tråkiga svarta basic jeans haha ;D

Svar: Men basic är bra :D Det är bara typ.... två av mina byxor som har lite "nästan hål" på sig.., resten är basic :D
Linn.

2012-09-26 @ 17:49:15
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: lilla mamma

tur, du fick ju sitta på å böva int peed. Din snälla mamma kan läsa dig som en öppen bok, tillräckligt mycket stön å svordomar så fattar jag att du egentligen frågar: kan du skjuts me?
JAAAALINNNN

Svar: XD
Linn.

2012-09-26 @ 18:33:41
Postat av: Chaterine

Haha ja, behövde verkligen ett par så! :)

2012-09-26 @ 19:08:06
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Emilia

unicorn cock. :D you just said UNICORN cock ihihihihi :D :D :P

Svar: X''D
Linn.

2012-09-26 @ 20:06:44
Postat av: Vivvi

Snygg blogg! :)

Svar: Tackar :'D
Linn.

2012-09-26 @ 20:18:13
URL: http://vivvifoto.blogg.se
Postat av: sussi

LINN! din blogg e så söt..mycket linnig! kul ti läsa mellan varven bara ja kommer ihåg! :) Ha de fint!

Svar: Ååh, tack så myki! :''D De värmer mitt lilla hjärta att hör då folk tycker om att läsa! :D
Linn.

2012-09-26 @ 20:25:23
Postat av: vasses

haha kul bild!

Svar: Haha, tack :'D
Linn.

2012-09-27 @ 11:31:51
URL: http://vasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!