IT HURT LIKE A BITCH.

 
Kan ju inget annat säga att denna dag har varit JÄVLIGT stressig, och söndagar ska ju fan inte vara stressiga, man vill ju ladda upp sig mentalt inför måndagen... Men, jag börjde morgonen med att sprätta iväg till Ida som skulle laga en till helix åt mig, en conch åt kompis nr. 1 och "vanliga" hål i öronen åt kompis nr. 2... WELL THAT WENT FUCKING GREAT. Hoppas ni kan känna ironin strålas igenom skärmen och slå er rakt i nyllet.
Hon började med mig, och min förra helix gjorde ju inte alls ont, så jag var ju helt CHILLPILL, men istället för att ta 1.2 mm kanylen som vi gjort förra gången tog vi 1.6 mm, AND THAT FUCKING HURTED LIKE A BITCH. Dessutom började det blöda något förskräckligt, blod hit och dit, bröstkorgen, ryggen, ner för örat, ja jävlar. Och sen, till på köpet så råkade nålen komma bort utan att piercingen var där på grund av allt blod. WELL THAT WAS GREAT, SÅ DÅ MÅSTE HON FAN STICKA GENOM KANYLEN IGEN (en ny förstås, och så tog vi 1.2 mm) AND THAT HURTED EVEN MORE LIKE A FUCKING BITCH.  And on top of that, mitt öra var lite för tjockt i kanten så hon fick inte dit någon ring eftersom öppningen var för smal. Så det fick bli en så kallad "banan" Men det klagar jag inte på, känns som om den är enklare att sköta (:
SEN var det kompis nr. 1:s tur, och hon skulle ha en conch... Well, she passed out. Och så var det kompis nr. 2:s tur. Och hennes öron blödde fan värre än vad det gjorde för mig.
Så, på grund av alla oförutsägbara händelser så tog det en jävla timme, och jag skulle vara i stallet KLOCKAN 13 för att hjälpa till med öppet hus, så där var man ungefär kvart över, ok, ingen skada skedd.. Men sen måste jag hem igen till klockan 14 eftersom vi då skulle till min kusin som fyllde år häromdagen.
SÅ. Min dag har med andra ord varit ett jävla fläng hit och dit. Det lockar INTE ALLS att fara till skolan imorgon, vill bara sitta med några chokladplattor med ett täcke runt mig och dö i nåt fult och mögelskadat hörn.
 
DESSUTOM så nu då jag lagade denna helix under min andra, så är ju dom två grannar. SÅ BLIR DEN ENA INFEKTERAD SÅ BLIR JU DEN ANDRA DET. Jag vill fan inte ha nåt jävla herpes i mina öron. Fuck that shit, men jag har bra läkhud.. Första läkte på 4 veckor, och dom säger ju 4-6 veckor.. Min tatuering läkte på 5 dagar, och dom säger 1-2 veckor.
Så, får tammefan hoppas på att det inte blir nåt skit med den här, den kommer säkerligen vara mycket sjukare en längre tid eftersom det blödde så jävla mycket, men det är ju förståeligt, det gjorde ju inte den andra..
 
Nu kan jag ju bjuda på en bild på mitt öra som det är nu, lite mysigt blod runt den nya c: (btw, it BURNS like a bitch)
 
Och JÄVLAR vad stor bilden blev O___O Så stor hade jag då inte väntat mig att den skulle bli O_O
NÅGOT jag måste nämna, då vi var på födelsedagskaffe vid min mosters då, så i ett sammanhang så tyckte jag mamma sa "Vi ska blota en gris i kyrkan" HAHAHAHAHHAHAHA Mitt face måste seriöst ha sett ut såhär:  Ö_____________________________________________________________________Ö saywhatdafuq?
Dat was kinda humoristiskt :'D Blota en gris skulle jag inte göra, nej nej :'3 Bränna en kyrka skulle jag mycket hellre göra om jag hade valmöjligheter :'3
Det är ungefär vad som har hänt idag... .. ... ... .. .. .. .. .. . . . .. .. . ..  
Nu tänker jag btw vara som många andra och skriva "KOMMENTERA" för det är ganska jävla frustrerande att se att folk läser, men man får ingen feedback osv.. Så då vet man ju inte vad folk tycker om det man skriver och sysslar med, så lämna gärna en kommentar om vad du tycker så blir jag gla'  :D
 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaaanå ja satt no å tänkt att hedeenand som du had i örona(vadhenuerförnaa) var jättefint å du passar verkligen me e ;) annars så tror ja no he att en kyrko kan användas som grillspett om man vill :D

Svar: Aah, tack :DD Ja, vi veit va vi gör tå nan åv oss har körkort, ein tänder på å ana väntar me biln å e beredd att kör iväg snabbt som satan! :DD
Linn.

2012-09-02 @ 16:42:44
Postat av: Victoria Johansson

Tack så mycket. Gillar heller inte hjortron men denna glass var superdupergod :)

2012-09-03 @ 09:56:37
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Annika

Bor du i Finland? :D

Svar: Yes det gör jg :D
Linn.

2012-09-04 @ 17:05:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: MY VESTLUND '

Cool bild!

Väskan kostade 1 495 kr =) Finns att köpa här: http://www.cyberphoto.se/info.php?article=ProRunner350

Svar: Tackar :D
Oh my, det var inte lite pengar :D Men ska det smaka så kostar det ju (:
Linn.

2012-09-26 @ 14:28:04
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!