BOKNINGEN SOM GICK ÅT HELVETES HELVETE.

FAN FAN FAN. Har gjort en jävligt stor miss.
As you ppls know så håller jag som bäst på med teori i bilskolan och idag skulle jag beställa körtider.. Det blev sagt igår att jag skulle sticka till bilskolans kontor och diskutera lite med kontoristen.. Men då jag vaknade typ rnt tio (skulle vara där lite före elva) så regnade och blåste det så in i helvete. Vill man cykla iväg då kaske? nej.
"Fuck that shit" och så ringde jag henne istället, men det är ju såklart lite sämre enligt min åsikt.
HURSOMHELST så kan jag ju köra vilken tid på dygnet som helst nu i två veckor, eller jag trodde det var två veckor. Så nästa vecka så hade hon inga lediga tider och sa att hon först har 8,9,10 och 11.10 .. Och eftersom jag trodde att vi har praktik då ännu så sa jag ju att jag riktigt bra kan köra då (klockan 10 på morgonen alla gånger) MEN. Jag hade kollat på FEL SIDA av läseordningen. Så där råkade det stå att vi har IA (inlärning i arbete) t.om. 15.2, men jag noterade inte det med att det stod FEBRUARI. Så jag la ju förrst märke till min miss långt efter att vi kommit överens om att jag kör då. Fan fan fan. Jag vill ju börja köra så fort som möjligt, och det är ju alltid lättare att få körtider på dagen eftersom folk oftast inte får köra under skoltid.. Och jag drog ju denna praktik till nytta då eftersom jag gör eget projekt och har därför egna tider, så jag skulle ju kunna köra när som helst då mer andra ord.
Så nu måste jag ju dit någongång imorgon och förklara att det blev fel och att jag inte kan köra då. Fml.
 
I förmiddags så hade jag ju också den otroliga inspirationen att fara till stallet då jag fått undan det med körtiderna, men nu är ju den motivationen som bortblåst då jag börjat oroa mig om detta med att jag måste iväg och avboka allt. När fan ska jag få körtid då? Ska det gå tre jävla veckor framåt eller?
Det skulle ju inte vara så svårt att avboka om det inte vore för att jag ringt en gång tidigare till henne också, fören hon skrev in mina tider..
Så första gången jag ringde henne idag så var jag inte säker på om vi hade två eller en vecka praktik ännu, så då bestämde vi inget, så då var jag tvungen att ringa en kompis från klassen och fråga om hon råkade veta när vi började skolan igen. Av henne fick jag svaret att jag skulle kolla läseordningen. Då tog det ju en stund för mig att hitta den eftersom jag inte visste ur vilken röv jag skulle dra den från.
Men då jag hittat den så var den vikt, så jag bara såg halva, och det råkade vara "fel" halva. Men eftersom den också hade fyra veckor IA så trodde jag att det var rätt.
Så då ringde jag upp bilskolan igen och så bokade hon in mig.
Med andra ord så känns det lite pinsamt om att jag först var så osäker på om när jag börjar skolan, och sen ringer jag upp "Jodå, jag har praktik då ännu, inga problem, jag kan köra när som helst under den veckan!" ...
Blir INTE kul att ringa och avboka.
 
Jag och min jävla obefintliga spånhjärna.
 
Nu ska jag äta nudlar med tonfisk och hoppas på att stallmotivationen återvänder eftersom jag verkligen skulle behöva dra mig iväg dit och longera Mistral som jag inte gjort på en hel evighet. 
Kommer väl kanske,kanske ett till inlägg senare ikväll..
 
NUDLARNA SMAKADE SKIT. För då mamma stuckit till stan för att köpa så hade det inte funnits med kött-smak. Bara med Kyckling och Gris. OCH DET SMAKAR SKIT. Såklart beskyller jag ju inte lilla mamma för detta, men jag beskyller alla andra som köpt slut mina favoritnudlar. Fan ta dom. Så nu är jag typ fortfarande hungrig eftersom jag typ bara åt lite jävla tonfisk. Men nu ska jag försöka lugna ner mit exploderande humör genom att sticka till fäboda och fota. Nu ska jag för fan se till att jag har allt till kameran som jag behöver. Annars tar jag fan en simtur som jag inte kommer upp från.
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Hoppas att det löser sig med dina körtider!

Svar: Jadå nog kommer det lösa sig på ett sätt eller annat.. :D
Linn.

2012-09-27 @ 17:25:52
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Clara Ringqvist

Tack fina du så glad jag blev!

2012-09-27 @ 17:26:24
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Vivvi

Åh nej, kaaos. Hopppaaas det löser sig!!

Svar: Kaos indeed! Lösa sig kommer det göra men jag överreagerade nog mest eftersom jag varit så inställd på att köra då och det kommer bli svårt att få nya körtider som inte är på dagen.. :/ Alla vill ju köra efter klockan fyra, och det finns ju inte tillräckligt många timmar på dygnet för att alla ska få göra det :c
Linn.

2012-09-27 @ 17:47:30
URL: http://vivvifoto.blogg.se
Postat av: Chaterine

Hihi det var riktigt gott också ^^

2012-09-27 @ 18:34:23
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: lilla mamma

ack å ve. ACK Å VEEEEE!!!!!!!

Svar: Sku säg he jå.
Linn.

2012-09-27 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!