About to pee in mah pants with my wierd hårborste and äpplen med herpes.

The fuck am I supposed to write about idag? Jag skulle ju kunna skriva först senare ikväll då jag ridit Caramia.. Men eftersom tristessen tar övertag just nu och detta är enda lösningen för tillfället. Inte ens godispåsen som jag har bredvid mig hjälper. goddammit.
Satt och tänkte lite idag på en riktig sanning. Då man hör Bohemian Rhapsody på radio eller något i den stilen, så räcker det inte med att man sjunger det "normala" man måste också sjunga operadelen och gitarrsolot.
Och till er som inte vet vad Bohemian Rhapsody är; SKÄMSSSSSSS. NI HAR INGEN ORDENTLIG BARNDOM. I och för sig borde jag väl rikta mig till era föräldrar eftersom det tillika är deras fel att ni inte hört den. CURSE THEM.
And now. I have this urge att dra en liten Bohemian Rhapsody singalong. Det är mycket roligare då man är flera. Det låter jävligt mycket "bättre" då två eller fler står och skriker de höga tonerna än bara en person c:
 
Idag blåser det hårt också. Det betyder att man får allt skit som faller ner från träden (speciellt björken) i ÖGONEN. och det SUGER KUK. Tur var så händer det inte så ofta på mornarna då man cyklar till skolan, för, hur mycket suger det inte då mascaran och kajalen är utsmetad över hela ansiktet på grund av den jävla lilla skitgrejjen från trädet som blåste en i ögat?
Det suger så mycket att det borde utrotas.
Jag har också this urge att kolla på nån film med täcket runt mig och ett par sköna tofflor. Men dum som jag är orkar jag inte ladda ner nån film, och så orkar jag inte heller byta om till myskläder eftersom jag ändå ska till stallet.
Inte vet jag heller vilken film jag vill se >:c SÅ, OM DU HAR TIPS PÅ KOMEDI/ANIMERAD FILM SÅ KAN DU JU SKRIVA DET DÄR NERE SOM KOMMENTAR, RIGHT? C:
 
Tror inte ens att jag har några foton. Fan vad jag är patetisk. Så patetisk att jag måste lyfta röven från sängen, ta kameran och gå ut i blåsten och fota lite så ni nu inte dör onödigt mycket eftersom det bara var text denna gången.
SO, COULD YOU PLEASE HOLD FOR A MOMENT, AS I WHIPE THE BEER. FROM MY CROTCH.
(= Hold for a moment så länge jag går ut och fotar)
IT'S A SHAME HOW SOME PEOPLE WASTE GOOD BEER.... BY THROWING IT.. ONTO THEMSELVES.
(=It's a shame hur någon kreativ person som jag bara sitter här inne med röven i sängen då jag skulle kunna vara ute och fota i blåsten!)
I'LL BE BACK ( The ultimate Arnold Schwarzenegger voice)
 
AAAAAND I'm back. after several minutes
Då vet man hur äpplen ser ut så dom har herpes.
And that, damer och herrar, är min hårborste... ... ... ... ... .... ... ... ... 
my



Nu håller jag på att pissa ner mig, så det lär nog bli ett toalettbesök eftersom konsekvenserna inte gillas om man skjuter upp det under en lång tid.....
Och i min brist på saker att göra, kan jag ju även nämna att jag sitter och lyssnar på Lordi, och  upplever äckligt mycket nostalgi. Kanske det kommer en till uppdatering om hur ridningen gick? Who knows. Det lämanr vi till ödet O_O



Kommentarer
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

sv: tack! så glad jag blir :D

2012-09-05 @ 21:50:58
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!