THE WORST CLEANING IN FUCKING HISTORY.

FUCK YEAH. Jag känner mig så mycket på G att det nästan är hemskt. Det känns. Ovanligt eftersom jag normalt är den lata typen som inte gör mer än nödvändigt. Fick plötsligt lust att rita, städa, fara till stallet och longera Mistral och Liss.(som jag inte hunnit idag) Detta kan bara beyda en sak. 
MENSEN ÄR HÄR INOM EN VECKA. DDDD': Fuck my life.
 
Kan ju berätta vad jag gjort idag, den långa versionen.
På förmiddagen, inte ett skit. 
På kvällen klockan fem blev det bilskola.. BARA 4 GÅNGER KVAR OCH SÅ HAR JAG TEORIDELEN ÖVER.
Fick sen uppdraget att tillsammans med min bror städa nere i källaren var katterna varit. skulle ha varit ganska kul att sitta i soffan och lyssna då jag skrek, svor, och skrek lite till.
Nu är det ju så att vi har varit lite lata med städningen där, så det har funnits lite gamla påsar kattmat som tidigare innehållit våtfoder i roskisen (aka soptunnan) och lite på en matta tillsammans med ett fat med lite torkad kattmat på.
INGEN BIG JÄVLA DEAL. tänker man då. Men det tänker man tammefan inte då man tömt roskisen (aka soptunnan) och ser vad som finns i botten på den. Där. Där finns lite möglig kattmat och puppor som flugor har lagt som senare skulle bli till larver som i sin tur skulle bli til flugor. FY SATAN. Well, det var ju inte så farligt om man jämförde med vad vi sen såg, då jag skulle ta itu med fatet med trkad kattmat, som stod på en tidning som i sin tur fanns på mattan.
Då jag lyfter på tidningshelvetet finns där ett tjugotal små, vita, feta, fula, äckliga larver som krälar omkring. GISSA OM JAG SRIKER (och svär)??????????
Så, min bror och jag kör the goddamn best teamwork ever done och dammsuger upp de fula feta larverna.. Så då trodde vi ju att det var okej. Jag gick upp för att hämta mina skor eftersom jag inte ville gå på det golvet med bara strumpor.. Då jag kommer innanför dörren ner till källaren hör jag Alex säga "Linn. Nu tycker jag att vi ska ta ett jävla djupt andetag och lyfta upp madrassen och hålla oss från att spy och skrika." 
 
DÄR. DÄR. DÄÄÄR under madrassen som ligger på golvet finns the fucking nest of the larv-queen som har pippat så jävla mycket att det är femtusen larver där. Ok, inte så mycket. Men mycket var det. Jävla äckligt för fan.
WELL. Då var det värsta över och vi behövde bara dammsuga klart, skura golvet och torka av skrivbordet som hade diverse skvätt från kattmat på sig.
 
Egentligen räcker det inte med att tvätta kläderna man hade på sig då man städade the fucking larvars nest. Kläderna måste brännas, goddamnit.
Men eftersom jag hade min beloved Rammstein t-shirt och mina favoritjeans så kunde jag ju inte göra det.
 
Då man kommer upp, och ska käka kvällsmat så säger jag ju förstås hur jävliga mardrömmar jag kommer ha av det här, och hur jävla äcklad jag är. Så frågar Mikael "Vill du ha spaghetti? Makaroner eller kanske nudlar?" 
Fuck that shit, jag skulle ha kunnat pulverisera något här i huset.
 
MEN. Nu har jag den förmodligen värsta städningen i mitt liv över. Och man kan inget annat än säga att min lillebror och jag utgör det bästa städ-crew:et ever. Nu när vi har klarat det klarar vi fan allt.
Sitter för tillfället och grubblar på om det är för sent att ta en dusch, eller om jag ska låta det vänta tills imorgon morn.
Om jag duschar nu, så kommer mitt hår inte hinna torka tillräckligt mycket, och då kommer mitt hår se ut som en kråkas fjärdar gör då den blivit påkörd av en lastbil och sen träffad av blixten.
Men. Så ser ju mitt hår ut i vanliga fall också. hehe.
Imorgonnnnnn ska jag vara kreativ på förmiddagen och tralla iväg till stallet, sköta Liss och Mistral, sen hem och raka vägen i duschen och sen till klockan fem ska jag vara vid bilskolan igen i två timmar.
Har bilskola både måndag, tisdag och onsdag denna vecka.
Paaain in the goddamn aaasss men vad kan man? Ju fler lektioner man har samma vecka, ju färre gånger behöver man gå dit.
 
Idag då jag satt där funderade jag på en helmassa saker som jag kunnat göra istället för att sitta där. Men där satt jag ju fan ändå.
 
Nu har jag även bestämt mig för att jag tar duschen ikväll. För jag tänker för helvete inte sova efter att ha städat den där larv-källaren utan att ha duschat av mig alla äckligheter trots att jag vet att jag inte har några äckelpäckel larver på mig.
 
 
Naow you gais listen to DAT. Jag satt häromdan med Julia då vi spelade Guitar Hero och gjorde en lista på en skiva jag ska bränna som ska döpas till "BIL-MUSIK", som ska finnas i min bil och enbart spelas där.
Detta är en sån speciell bil-låt som får en att bli lite entusiastisk och kanske lite mer taggad på att sätta sig bakom ratten.
Nu ska jag gå och dö i ett hörn av duschen efter att ha brännt upp mina kläder.
 

-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: lilla mamma

:DD DUKTIGA NI!!! jag skulle inte ha klarat den städningen. Ni kom väl ihåg att byta dammsugarpåse? om inte så krälar alla söta larver där nu i denna arla morgonstund medan du sover sött.

2012-10-02 @ 07:10:01
Postat av: Lisa

Instämmer med föregående talare: BYT DAMMSUGSPÅSE!

2012-10-04 @ 08:47:48
URL: http://www.annalisabloeth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!