THE SHOPPAHOLIC?!?!?!?!

Whaddappp bitchess? Jag kan ju skriva vad som är whaddap för mig.
Idag har jag som tidigare sagt varit ner till Vaasa med shopping som första prioritering. Så mycket annat blev det ju inte heller.
Har fått med mig hem förvånansvärt mycket, eftersom jag inte brukar vara den person som är "shoppinggalen" men nu råkade det vara sig så att jag hade lite mera shopping i blicken än vanligt. Vilket var awesome c:
Somnade ju efter fyra imorse och då var det ju jättekul att stiga upp klockan åtta för att börja ställa sig iväg, så typ hela hemvägen sov jag i bilen.. Och då JAG sover i BILAR har jag nästan alltid världens konstigaste och obekvämaste ställning, plus att jag alltid har käften på vidgavel, är inte förvånad om jag snarkar också... :D
Jag samlar flugor i min mun. :c
Och då vi satt vid Hesburger och käkade lite ham och burgare så fanns det plötsligt en liten fågel där inne O_O DEN VA SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!! Hursomhelst så flög den omkring där, och då personalen till sist fick fast den med en handduk så råkade den smita och flög dit bakom var dom faktiskt lagar maten O_O Kul att ha en flygande bakterie där.
Men det var en söwt bakterie :3
 
Nu sitter jag och är allmänt trött, min hjärna är degig och sågspånig som vanligt och jag ska väl börja ställa mig iväg till Juttas och Marias eftersom en av lärarna kom på att vi skulle kolla två filmer på egen hand, och göra en recesion(STAVNING? XD) av dessa, plus ännu en uppgift som jagi nte riktigt minns. Älskar konsthissa. ELLER SÅ INTE.
Såå, vi ska ta och kolla filmerna (eftersom vi är fler som inte sett dom) och så ska vi väl dricka lite gott och sen spela lite amnesia.. Har laddat ner nån custom story som hette nånting typ "Troll Story" Och enligt beskrivningen så är det en hel del jumpscares. Welllllll jag kommer skita ner mig.
Ska fråga min bror lite snällt och försiktigt om vi får låna hans mikrofon (sån som man kopplar till datorn) för... Det är ganska intressanta konversationer och skrik som hörs.. 
Men jag tvivlar på att han ger iväg den *snyftsnyft* Kanske om vi var här och spelade så kaaaanske vi skulle få låna den, men nu ska jag ju iväg och vet inte heller när jag kommer hem..
 
NÅJA. Nu ska jag typ sluta skriva. Här är lite bilder på da stuff som jag fick med mig hem från Vaasa! NU SITTER JAG JU FAN OCH LYSSNAR PÅ KENTOCKSÅ!!! VARFÖR DET? Det frågar jag mig också. Min hjärna blev sned någonstans under de senaste två dagarna. Inget fel på Kent, men det hör liksom inte till min musikkrets så att säga O_O Men jag skyller på Lillemo!!! DDDDD:
TYP VÄRLDENS GOASTE FLEECE "TRÖJA" (och sötaste :3)
Hittade massor med saker på REA i en bokhandel, suomalainen kirjakauppa or whatever. Allt det blev 11€ tillsammans, om allt vore i "normalpris" skulle det röra sig om MINST 20€ för allt det. Pennorna själva skulle väl ha kostat 11€ O_O
Den grejen vette jag fan vad jag har användning för, men jag köpte den XD Funderar lite på att tömma en parfymflaska i den.. För det går liksom att spruta sådär...
Aaaaansiktsfärg!!

EFTERLÄNGTADE PENSLAR!!
Typ sköna vantar, eller vad man nu ska kalla det O_O''
 
Typ första gången jag köper annat smink än vanlig mascara och kajal.
SKOOOOOR MED MITT FAVORITMOTIV! :''D
 
 
Nu ska jag pissa och byta kläder. Och göra ett försök till att sminka mig, får se hur det går O_O
 
 
 
-Over and out, Linn-
 



Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Kika gärna in och var med i Helgens Blogg som avslutas på söndag! :)
http://iamcarro.blogg.se/2012/october/helgens-blogg.html

2012-10-05 @ 16:46:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Annika

Snygga skor :)

Svar: Thaanks! :D
Linn.

2012-10-05 @ 18:59:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: felicia-

Tusen tack, älskar dom!

2012-10-05 @ 19:31:06
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: lilla mamma

ja, det var jääätekul! Linn, du kan ju påpeka att det var lilla mamma som fotade dig med flisen på (Linn tvivlar på min fotoförmåga)

2012-10-06 @ 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!