Sprängd röve.

Holy shit muthafuckah. De börjar väl röra sig om en vecka sen jag sist uppdaterat, men vad kan man, är man en upptagen person så är man.
Ok. Egentligen är jag inte så upptagen. Det var den dåligaste jävla ursäkt jag haft på länge, om jag ens haft ursäkter. första och sista, för den var så dålig.
Men faktiskt, så har höstlovet kännts som en stressfaktor, och det är ju inte precis så ett höstlov ska kännas, för då ksa man ta det lugnt, vila ut från skolan och bara göra vad man vill och tycker.
Största anledningen till att jag inte kännt denna ledighet som jag brukar är ju högst troligen för att jag haft körlektioner hela veckan förutom på tisdag, klockan elva på "morgonen" varje gång, så jag har ju inte heller fått en chans att ha någon sovmorgon och har därför inte kunnat vara uppe så länge eftersom man tammefan inte vill somna bakom ratten.
På torsdagen var egentligen den enda dagen jag verkligen hade fullspäckat, for hemifrån strax före 09.00, och återvände hem först 20.30. Så den dagen bestod av att vara hårmodell, samt en "modevisning" där vi skulle visa upp våra nya frisyrer som blivit klippta av professionella frisörer som arbetar för hårproduktmärket Wella.. Jag hade bara fått information om när det började, vart jag skulle ta mig och hur länge det skulle ta.. Jag hade inte den blekaste aning om att jag skulle behöva gå med alldeles för höga klackar som till på köpet var en storlek för liten. Eller att jag skulle bli sminkad så mycket att jag kände mig som en.. jagvetintevad, men jag kände mig inte som mig själv i alla fall eftersom jag är van med lite mascara och kajal.
Och en nervös jävel är jag ju också, så då jag fick reda på att det skullle bli värsta modevisningen och att jag + dom andra som blivit klippta skulle agera som evenemangets modeller så var det chill, eftersom det var på dagen jag fick reda på det.. Sen då klockan närmade sig 18.00 så blev jag ju mer och mer nervös.. Och jag har den tendensen att nästan spy upp alla mina inälvor då jag blir alltför nervös. Det som jag stressade mest över var att skorna hade hög klack så in i helvete, och så var dom för små, så skulle jag falla skulle det ju fan vara som att falla ner från himlen, lika högt i alla fall eftersom jag från början är 167-168 cm, och dom jävla klackarna var MINST 12 cm höga, plus en platå på ungefär 3-4 cm... Så jag blev ju fan lång som en lyktstolpe...
Men, jag föll inte, allt gick bra I guess så jag behövde inte åka akut till sjukhuset för att jag spytt upp min magsäck och mina tarmar.
 
Och så var jag ju ute på nåt place som i denna lilla grotta till stad kallas Melody. Och det är väl vad man ska kunna kalla det mest "nattklubbiga" stället i stan.. Dansgolvet är fan litet som ett jävla frimärke.
Men, det var kul, jag trodde ALDRIG att jag skulle vara den personen som trivs med att dansa eftersom det alltid känns som om nån stoppat upp en 1 m lång käpp ö röven på mig som stöder upp ryggraden så jag inte röra mig alls. Men så var det tydligen inttte.
 
Idag är det måndag, första dagen efter höstlovet och den kändes ganska... konstig. Det kändes som en fredag och det sög ju fan, eftersom det är  måndag och inte fredag. fan.
Har skrattat till tårar i skolan, plus att jag höll på att pissa ner mig. Skulle det ha hänt skulle jag ha skyllt på Lillemo. För om inte hon vore där skulle det troligen inte ha hänt heller. Fast, nu hände det ju inte, Det var ju bara OM det skulle ha hänt (;
 
Sittter nu och lyssnar på Pink, NOSTALGIII. Funderar också på lite tatueringar som jag skulle vilja få gjorda inom snar framtid.. Men pengar växer ju dessvärre inte på träd så det får väl ligga på is en stund tills jag är klar med den jävla bilskolan så jag kan skaffa ett jävla arbete så man får lite jävla kacchingkacchingkacching (u know dat $ sound.)
Nu måste jag väl så småningom söka mig bort från datorn, måste tvätta plytet om jag inte vill se ut som sprängd röv i ansiktet imorgon.
Jag skulle inte ha något emot det, bara för att jag är lat, men jag vill skona jakobstad från att se mitt sprängd röve-ansikte.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: suss

men du klara ju modellandet super! även om klackarna va höga som HUS!

Svar: Nå, de gick bättre än va jag hadd vänta mig :D Hörd att de va nån i publiken som sa "Jag sku aldrig kuna gå me så höga klackar" XD
Linn.

2012-10-24 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!