SKULLS OCH YXHUGG I RUTTNA STOLPAR, BITCHES!

FÖR FAN. Har redan skrivit en jävla lång rad text här, så ska jag infoga en bild, men så råkar jag fan klicka på "Gå till artasylum.blogg.se" ..... Och då försvinner ju allt, och inte var det sparat i något utkast heller. FAN. Och jag är inte på humör att skriva det igen eftersom inga ord blir de samma om man måste upprepa sig, GODDAMNIT!
Hej, förresten.
 
Jag kan ju börja med att säga, att jag är förjävligt trött. Hade en äcklig huvudvärk tidigare, men smart som jag är tog jag en huvudvärkstablett. Och man kan bara säga en sak : den satt som ett yxhugg i en rutten staketstolpe.
Så huvudvärken är botad, men inte tröttheten.
Imorgon kommer jag inte hinna med annat än stressa på dagen, fka ha inlämnat 3 stycken konsthistoria uppgifter.. Två filmrecesioner, en stycken A4 per film, då är vi uppe i två stycken A4:or. Sen så måste jag också skrriva om barocken och rokoko. Det ska också fylla en A4. Då är vi uppe i tre stycken A4:or.
Observera att jag inte gjort ett piss ännu och allt ska mejlas till läraren senast klockan tolv imorgon på dagen.
Så det betyder att jag inte kan sova bort hela förmiddagen.
Sen imorgon ska jag också och checka in Camillas nya boning, var menat att jag egentligen skulle varit med henne ikväll, men vi båda var trötta och blä så vi kom fram till att det blir imorgon istället. Hon sa under samtalet som gick över mobil  "Linn, då du blir 18 ska vi fara iväg till Melody och sen till Netti, och dagen efter ska vi säga, "Aldrig igen"...." och så fick hon svaret "CHALLENGE ACCEPTED." Det är ju till och med bara 9 dagar tills jag fyller. WOHO.
 
 
Hade lite tråkigt idag på eftermiddagen och kom på att jag skulle testa mina nya ansiktsfärger, och dom var helt bra! Det bästa är dock att man inte behöver vara rädd att man smetat ut helvetet över hela ansiktet bara man nuddat lite på ett område var man målat på. Man kan pilla ganska jävla mycket innan färg kommer bort, and dat is awesome eftersom jag brukar vara den typen som glömmer att jag lagt på till exempel mascara. Så kliar man sig i ögat då och så är ju allt förstört. Färgen finns i burkar och den är enkel att använda, det är bara att doppa en pensel i vatten, kladda runt i burken med färg och sen smeta skiten på plytet, sen torkar det lite, men inte helt, det behåller en viss del a fukten vilket gör att färgen inte spricker upp eller huden torkar eller börjar klia.
 
As ppls kanske har märkt, så är jag faschinerad av detta med dessa köttlösa, muskellösa, blodlösa och hudlösa skallar.Halloween närmar ju sig med stormsteg och jag har sedan länge bestämt mig att det är en dödskalle som ska pryda ansiktet detta år. Har målat en dödskalle en gång förut, då såg det ännu värre ut än denna. Men övning ger färdighet, om jag gör det några gånger till innan halloween så ska det väl börja gå lite bättre! Det kommer även bli mer detaljerat ju mer jag lär mig.
Ska även ha en photoshoot med Emma då vi troligen kommer använda oss av ansiktsfärgen på något sätt eller vis.
 
 
EDVINNNNNNN!!!
 
Yes, Full Frys is da fuking skit. Nu ska jag säga derp och klicka på publicera. SOV GOTT MUTHAFUCKERS.
 
 
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Hej, kul att du ville vara med i Helgens Blogg, kika in och se om det var just du som vann!
Om inte så var jättegärna med i min nya omgång av Veckans Blogg! :)

2012-10-07 @ 21:11:43
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Sriwanna Salomonsson

den mitten bilden är ju sjukt läskig... :S

Svar: Aah, det tar jag som en komplimang! Tack så mycket! :D Det är även ganska mycket meningen (: Övar detta med halloween grejs! :'D
Linn.

2012-10-10 @ 21:15:53
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!