NO EXPLANATION NEEDED.

NO EXPLANATION NEEDED HERE I BELIEVE.
Eller, jag kan ju säga att kvällen/natten har varit kul, länge sen man hade så kul faktiskt :'D
 
 
 
Öl är ju fan inte gott egentligen. Smakar ju värre än getpiss blandat med mjöl.
Määäään eftersom denhär låten är så fucking hilarious that i can't, så måste den ju bara upp c: För det fanns ju andra som drack öl där XD Så I guess att låten är till dem som dricker öl O_O Och njuter av att ha gammalt getpiss och mögligt mjöl i munnen.
Imorgon (idag) ska jag iväg till Socklot till Camillas och checka in hennes nya boning :)
Och så ska jag väl tillbaka till Jutta och Marias eftersom vi bara kollade ena filmen, Marie Antoinette eller hur i helsike man nu stavar det O_O  Den var inte alls så som jag trodde den skulle vara. Hade ju väntat mig något skittråkigt, men den var helt bra! Dock så filmades ju bara vad som pågick runtom i hovet osv, inget av några "bysbor" eller något i den stilen.. Men helt sebar!
Sååå, nästa film typ, Flickan Med Pärlörhängen, ska vi då se imorgon!
Och så skulle jag ju kunna fara till stallet också.... HM. Jag får inte sova bort hela dagen, men det lär ju bli ett problem eftersom jag nu är så jävla trött att mina ögon är helt rödsprängda och om någon tillltalar mig, så måste dom troligen upprepa sig minst en gång innan jag fattat allt vad dessa eller denna sagt. XD
Så. NU SKA JAG SOVA SÅ RÖVEN HÄNGER.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: junio

Sv: tack så mycket! :D ja, det var den också! och marken var typ förvånadsvärt putsad, kunde typ glida fram haha! tack igen! ha en bra helg du med :D

Svar: AHAHHAHA :D what da fhaack... Nu ser jag ju bara framför mig hur någon går omkring med en sån där "boningsapparat" på gatorna.Säkert en turisthatande gamling med ett elakt leende O_O
Linn.

2012-10-06 @ 09:46:22
URL: http://junio.blogg.se
Postat av: Sriwanna Salomonsson

hahhaha vad rolig bild vad tusan är det för dräkt?! :P

Svar: Dräkten är en fleecetröja med en luva, och ärmarna är som "tassar" :D
Linn.

2012-10-06 @ 10:07:10
URL: http://sriwanna.blogg.se/
Postat av: Hildana

Jätte fin blogg! Kolla gärna in min :)

Svar: Tack så mkt! Jag ska slänga en titt! :D
Linn.

2012-10-06 @ 11:16:40
URL: http://hildana.blogg.se/
Postat av: Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig lördag!
planer för dagen?

Svar: Tack detsamma!Jadu, stress genom hela lördagen för min del! Alldeles för mycket jag skulle behöva få gjort och över få timmar på dygnet!
Hur är det med dig? :)
Linn.

2012-10-06 @ 15:17:29
URL: http://byericanylund.blogg.se
Postat av: Chaterine

Hihi visst var de snygga! :D

Svar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. :D
Linn.

2012-10-06 @ 18:29:36
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!