MY C*CK CAN WALK RIGHT THROUGH THE DOOR.

Oh yeah bitches, I'm back! 
Inte för att jag direkt gått någonstans men i alla fall. Det är så man brukar säga.
Kom just på att jag inte skrivit ett piss på jättelänge, men har liksom inte känt det rätta suget att sätta sig och skriva en jävligt lång rad om vad som sker och händer. 
 
Information som ni säkert inte vill ha, är vad som pågår i skolan just nu. Makes no sense hur mycket ni inte vill läsa det, bitch got to tell you since it's goddamn awesome. OLJEFÄRGER. 
Det är sannerligen underbart, man kan blanda in skuggor hur lätt som helst utan att förgen torkar på fem sekunder som akryl gör. Oljefärger känns också mycket mer ÄKTA. Akryl känns som plast och vatten, fy fan vad äckligt. Jag är djupt äcklad av den äckligt äckliga färgen.
Olja känns så levande och djup på något sätt, man får helt annan känsla med färgerna, man kan göra så mycket mer!
Och vad vi målar, är tyvärr stilleben (det vill säga, att vi målar av någonting ex. fruktkorg) Fast nu är det inte någon sketen fruktkorg vi målar av. Det är en hög med jävla skrot mitt på golvet, som man skulle välja en bit från att måla av. Den del jag valde innehöll en äggklocka, en bit av en gammal tavelram och några konstiga grönaktiga kulor med nät gjort av rep runt.
Jag vet inte om det går bra eller ej, jag har trots allt inte målat med oljefärger förut, men helt dåligt går det i alla fall inte!
Och nu är det ju HÖSTLOV UPCOMING. Och på MÅNDAG blir jag hela 18 ÅR. Kanske inte så kul att gå ut på någon bar på måndagskvällen med en massa perversa fyllegubbar, så det sparar jag till fredags eller lördagskvällen.. Men bara för att jag KAN så ska jag sticka till stan och köpa något i stil med cider c:
Fan vad kul det ska bli då dom frågar efter ID, och så drar man fram passet. höhöhöhö, awesome!
 
Vi har även planerat halloweenfest med klasskompisarna, and awesome shit like dat. Det känns som om Oktober kommer bli en goddamn bra månad!
 
För att gå till något helt annat som heter heeestar.
Jag hade ju tidigare skrivit att jag skulle sitta upp på Mistral första gången på onsdagen typ förra veckan, men nu gick det så att han blev halt och det visade sig vara en inflammation i någon led någonstans i etta frambenet, så första uppsittningen har blivit lagd på is, hur länge har jag ingen aning om.
MEN, eftersom Mistral är i oskick just nu, så ska jag sätta sadeln på Liss istället imorgon!
Ska också bli intressant eftersom det inte blivit testat förut, men eftersom hon också är inkörd och van med sele så kommer det nog inte bli mycket ståhej av den saken, en sak dock är att jag många och åter många gånger hört av Mikael hur mycket hon stressar då han kör, osv. Så om hon stressar upp sig då hon får sadeln på ryggen återstår ju att se.
 
Och nu tycker jag att vi lämnar stallet och går tillbaka till resten av skiten jag har att bjuda på för denna gång.
 
Imorgon är det sista skoldagen på veckan och sen är det höstlov, FY FAN VAD SKÖNT. Marknad är det också imorgon! Egentligen finns det aldrig något på marknader som brukar intressera mig, förutom godis förstås... Allt som säljs förutom piercingar, töjningar, tunnlar osv. brukar vara rent skit som  går sönder efter fem och en halv jävla sekunder.
Så, man har ju med åren lärt sig att inte köpa något annat än godis om man inte vill bli besviken..
 
Kan ju ge ett exempel på hur jag, en liten glad typ 8 åring var på höstmarknaden med mina vänner, och så går vi förbi ett stånd (höhöhööh... stånd... mogen jag är då) där de säljer dessa ringar, med "stenar" som ändrar färg bland rött, svart, blått, gult och grönt.. Detta var ju sannerligen häftigt.. Och jag skulle ju då ha en sån ring förstås... Jag köpte en av dom, lade den på fingret och vi gick iväg. Inte många meter senare gick den jävla saddam-stenen sönder och föll till marken. JÄVLA SKITRING tänkte man ju då, och smarta som vi var så gick vi ju tillbaka och bytte ringen till en ny.. TROR NI INTE DEN GICK SÖNDER OCKSÅ?!
Då går vi tillbaka igen och klagar, och vill förstås byta den igen, men då säger gubben att jag kan få byta en sista gång.. Smart som jag är då så väljer jag en ring utan sten, med enbart metall (den var ganska okej faktiskt). Och den gick ju inte sönder i alla fall.. Men sen nästa dag, tror ni inte fan att jag tappar bort ringhelvetet då?!
 
SÅ. Man ska INTE köpa saker på marknad, förutom stuffs som går att ÄTA. För, det går ju sönder. DÅ MAN TUGGAR DET. 
Nu ska jag kanske sluta skriva, eftersom jag inte kommer på nåt mer att skriva.
ELLER. Ni ska höra på dessa två låtar som jag lägger upp här, det är ett måste, har ni läst detta nu så MåSTE ni lyssna c:
 
 
AAAHAHAHAHHAHAHAHA :'''D  diss iss sööö hilarious!
 
 
Detta är ännu ett till mästerverk! Bästa lyricsen ever made.
 
 
 
Naow you kommenterar dis shit, eller, ni behöver ju inte, men om ni tycker något om det jag skrivit så kan ni ju ta och göra det... Det tar ju faktiskt inte många sekunder c:
 
CYA.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: lilla mamma

jalinn, härligt att n gör nåt i skolan som du gillar! Ja blev ju nästan överfallen med orden: OLJEFÄRGER. då jag kom hem från jobbet idag:)

Svar: JA. HE VART DU. He kmr du troligen bli imoron å.
Linn.

2012-10-11 @ 22:33:33
Postat av: Chaterine

Hihi köp! :D

Svar: yes, i totally should.. Grejen är bara att jag oftast inte sminkar mig så mycket, mascara och lite kajal... Men det skulle liksom vara kul att ha en hel hög smink bara för att ha XD
Linn.

2012-10-12 @ 02:58:59
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Chaterine

Haha vilka skor!? :D
Tröjan är himla mysig iallafall hihi!

Svar: Två par av mina skor med usa-motiv :D
Linn.

2012-10-12 @ 03:00:52
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: Chaterine

Hihi smink är jätte kul ju :D Tycker de är bra att köpa där, eftersom det är så billigt kan man typ köpa något man vill testa på bara och om man inte passar i det behöver man ju inte oroa sig att man slösat massa pengar i onödan ^^

Svar: True story! Men grejen är den att jag är så fräknig, så jag passar inte i mycket annat än det jag nu använder, kanske pyttelite ögonskugga av lite mörkare färg, någon typ av grön, svart, brun eller mörkblå... Men yeah, jag vet ju inte fören jag har testat! :D
Linn.

2012-10-12 @ 22:03:03
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: bambi

Nu är veckans blogg utsedd!! Kika in och kolla om det blev du,
och var gärna med igen! ;) Puss!

2012-10-13 @ 20:00:31
URL: http://nattstad.se/bambis
Postat av: annsoh

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Intervju?
- Vill DU synas vid sidan av bloggen i 1 vecka och bli länkad samt få en personlig liten interjuv!? :) - Då har du chansen nu! Anmäl dig och skriv '' jag är med '' Lycka till!
Tävlingen avgörs på söndag 18:00!:)
http://annsoh.blogg.se/2012/october/veckans-intervju-anmal-dig-1-2.html#comment

2012-10-14 @ 02:39:02
URL: http://annsoh.blogg.se
Postat av: Caroline Nilsson

Kul att du ville vara med i Veckans Blogg!
Nu är vinnaren dragen i bloggen, kika in och se om just du var den lyckliga. Om inte, så var gärna med i den kommande veckans bloggtävling! :)

2012-10-14 @ 19:03:55
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!