Musiktips till behövande!

Eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag ju alltid lägga ut lite musiktips!
Observera en sak, om ni söker pop, rap, hip-hop whatever så kommer ni inte finna det här.
Min spånhjärna som nu är blandad med diskmedel vilket gör att den har lite konstig konsistens nu, klarar inte av sådan smörig musik!
 
Så vi tar en början med den legendariska låten BAT COUNTRY med legendariska AVENGED SEVENFOLD.
Den låten kommer tammefan alltid stå på nummer ett.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja jävlar, här skulle jag ju kunna lägga upp tusentals fuccking awesome låtar, men jag är för lat för det. Och nu blev jag trött också. Klockan är 01:15 och jag ska försöka stiga upp tidigt imorgon.
Vilket betyder att jag ska lyfta min röv från stolen, gå och borsta tänderna, leta reda på katten och sen dra mig i säng.
Kanske jag vill stänga av tvn också. Man vet aldrig.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: asdfghjkl

MINDLESS FUKKIN' SELF INDULGENCE!!!!!!!!!!!!
(ehm,sori. men det att de e bästa låten me bästa bandet OCH DET KRÄVER EN KOMMENTAR.)

Svar: HAHAHHAHA :'''DThumbs up!
Linn.

2012-10-04 @ 15:14:36
Postat av: johanna

gilla gilla gilla!

2012-10-04 @ 16:43:27
URL: http://tigermysig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!