HAPPY FUCKING B-DAY FOR ME.

Yesbox, jalåda. Idag är dagen jag blir hela 18 år gammal, firade min myndighet med att dra iväg till Alko och köpa två Smirnoff Ice, bara för att jag KAN.
Dagen hittills har varit awesome, så mycket grattisar på facebook att det står ut ur både öron och ögon. Meeen det gör ju inget, det är ju fan bara uppskattat! :D
 
Vill ni veta vad min Smirnoff smakar?
...
MYNDIGHEEEEEEEEET, BITCHESSS!!!!
 
Okej, nu när ni vet hur den  smakar så kan jag ju ta dagen från början c:
 
Blev ju väckt av mamma, Mikael och Moa som hade med sig en hög med paket, bland annat baslåda,stereo och förstärkare till min biiiil! Ett par skor som är helt ljuvliga, dock är dom inga skor man vill gå varken långt eller hårt med ;D, pengar och så ett ritblock med svart papper samt kolpennor i vitt,två olika nyanser grått och svart... UNDERBAART.
Så nu ska jag torligen rita i mitt nya häfte och med de nya kolpennorna efter att jag skrivit klart >:'3
 
Klockan 11.00 blev det dags för min första körlektion med bilskolan.. Och vid ett tillfälle var jag så nervös att jag övervägde att hoppa ut genom bilfönstret, men så fort jag satte mig bakom ratten och fick instruktioner om vad jag skulle göra och vart jag skulle köra, osv. så släppte nervositeten och det gick riktigt bra! Till och med läraren sa att jag ska vara nöjd! :D
Så stack jag till stallet, släppte lös Liss på plan eftersom hon varit lite hopplös då Mikael kört henne tidigare på förmiddagen. Igår longerade jag henen förresten.. Hon var all annanstans än med fötterna på marken. Det förklarar ungefär allt, så idag fick hon springa av sig lite, längre ner så kommer det högst antagligen dyka upp lite bilder på lilla Liss.
Mistral är fortfarande halt, eller han haltar inte, men han har ju fortfarande den där inflammationen i vänster fram..
 
 
Jag har en lite allmän fråga till er alla som läser detta..
Vad skulle du säga, om du var riktigt snål på typ choklad, så snål att det rinner vatten ur käften... Och så har din mamma bakat kladdkaka eller chokladmuffins... Så sprätter man till köket, kommer dit och så har hon diskat ur skålen var smeten en gång funnits?
 

Det hände ju åtminstone för mig, glad blev jag förstås inte :c Där ligger jag på golvet, lider av chokladbrist, och så får jag se att hon inte ens sparat resterna av smeten till mig. MAMMOR ÄR GRYMMA NUFÖR TIDEN.
Jag tycker inte det är okej, det där med smeten :c
 
Nu har jag i alla fall gjort ett urval bilder från de väldigt väldigt många jag fotade av Liss då jag släppt lös henne på ridplan... På några bilder leker hon tydligen inte-stöta-marken ... XD
Oh you silly hooorsie! :D
 

 
 
 
 
 
 
 
Dat was kinda it. Har väl inte så mycket mer att skriva I guess... Endast en sak, lyssna på denna hära låten!
 
 
 
Nu är ni klara att gå, cya bitchess!!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Chaterine

Hihi tack så mycket :D

Och grattis till dig med juuuu :D!!!

Svar: Well thank you! :DD
Linn.

2012-10-15 @ 22:21:17
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se
Postat av: lilla mamma

FÖRLÅT!! jag fick väl blackout, det där med smeten. Annars fantastiska bilder på Liss :D

Svar: JA HE FICK DU :'(((((( å du e int förlåten ännu :((((( :(((((((((((((((Tackarr c:
Linn.

2012-10-16 @ 07:06:39
Postat av: josephine

Sööt blogg du har! :D Hoppas du får en gryyym helg!

Svar: Tack detsamma! Jodå, min helg var mycket mer än grym! :D
Linn.

2012-10-19 @ 18:50:27
URL: http://photomemorys.blogg.se
Postat av: josephine

Svar: Va bra då! :D

2012-10-22 @ 22:29:56
URL: http://photomemorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!