Fucking header.

Har återigen försökt mig på detta med att få in en header. WELL THAT WENT FUCKING GREAT. Hoppas ironin lyser igenom skärmen så mycket att ni blir blinda :C Jag har kollat i hur många youtube vids som helst och kollat in "tusentals" bloggar som beskrivit hur man ska göra. Det är inte det att jag inte förstår instruktionerna som man får, så dum är jag inte, men fast jag gör som det står/sägs att jag ska göra, så är det fan ändå nånting som skiter sig på vägen. For fucks sake. Ska det vara så jävla svårt att få in en grå bild var det står "Welcome to Art Asylum" ? Och en grå bakgrund istället för vit?!?!?! Nej, det borde väl inte vara så svårt, och verkligen inte med tanke på alla bra förklaringar jag har fått. Fan fan fan. Well, jag lämnar den saken åt ödet.. Ska så småningom börja käka nåt, klä på min, fixa mig osv då jag ska iväg till skolan och diskutera lite med Ulrica. Om det är någon som har tips om headers (Storlekar osv) till en desperat behövande så kan ni ju alltid slänga iväg en kommentar! -Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Malena

Täfö e blogspot enklari, blogspot er till fö blåst persone som jag :D Tä er e ba ti laga en bild o lägg in :D

Svar: AAAHAHAHHAHAHAA :''D Well ,tär hör spånhuvone som jag heim å.. Men he börja koma nanting om att jag måst köp nanting för att få lägg upp bildre. Så tå vare no bara ti säg "FUCK YOU BLOGSPOT :c"
Linn.

2012-10-05 @ 16:03:58
URL: http://kiwipaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!