CHINKITY-CHINK-CHINK. och diskmedel.

Godkväll folket.trudelutt. Idag har jag bokat in nya, färska körtider vid bilskolan och första gången jag kör med dem kommer närmare bestämt vara 15.10 klockan 11.00  (MY MUTTHAFUKKING B-DAY.) And that is when the shit hits the fan. För er som rör sig ute på Jakobstads små gator, det vill säga. Ni som befinner er inom säkerhetsradien på 3 km är ganska säkra.
IDAG, har jag också kommit på hur man stavar ljudet som kommer från dörren man med all makt försöker få upp, som är låst, man själv är utan nyckel, ingen extranyckel finns och uppenbart är ingen hemma.
Chink.
Chink.
Chink-Chink.
Chinkity-Chink-Chink.
Chink.
...
...
...
Chink...
...
....
...
...
...
 
DDDDDDDDD''':
 

Det är så man beskriver en legendarisk utelåsning. Och denna information lovar jag att ni kommer ha jävla mycket nytta av under er livstid.
OCH WHY IN FUCKING HELL BÖRJADE DET PLÖTSLIGT LUKTA DISKMEDEL I MITT RUM? O_____O
 
CAPS LOCK. IS. AMAZING.
 
 
Well, om man ska sluta sniffa efter diskmedel och börja berätta om vad som har hänt under dagen.
...
inte ett piss.
Eller, jag var ju till bilskolan men that's it. "kul" dag.
Imorgon blir det inte heller någon första uppsittning på Mistral eftersom han blev halt idag.
I helgen blir det inte något heller eftersom han ska starta på ett trav på söndag om hans lilla ben/hov/fot är bättre.
Har, sedan jag kom hem från bilskolan, kollat på olika vids på Youtube var folk får septum gjorda... Vill SÅ ha en själv men eftersom jag är en jävla mes så vågar jag inte, och det suger torkad munk-balle.
Och nu orkar jag inte skriva mer. Eller. Jag kanske skulle orka. om jag hade något att skriva om. men nu är inte fallet på det sättet. :c
Imorgon ska jag i alla fall till skolan och diskutera med Ulrica om hur jag ska göra med materialet till min kommande utställning.. Printning osv osv osv. Och så ska jag och köra med pappa på kvällen >:'3
Får nu  fan hoppas att han kommer ihåg den jävla orangea tratten så att vi får nåt bränsle i bilen.
Annars går det inte så bra att köra. Fast. inte klagar jag om jag måste köra Mercedes en gång till c':
Eller, så kanske vi åker dit med hans Ford Maverick. Inte helt fel det heller c':
 
 
Hold shift.Hold shift.Hold shift.... ... .. "I-I'M HOLDING CAPS LOCK D:"
Dis if ducking hilarious.   "I PEE IN MY HOUSE."
"Surpriseeeee Motherfucker."
 
Aaaand now don't forget that precious comment of yours!
 

-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Chaterine

Hihi ja visst var det fint :D!

2012-10-03 @ 21:35:10
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!