TRAFALGAR LAW.

Jag har våldtagit Julias ritplatta med Trafalgar Law från One Piece.
Jag dör av ögonorgasm då jag ser honom genom datorskärmen i animen.
Så, eftersom jag har lånat Julias ritplatta och allt så tänkte jag rita honom, och eftersom detta är en såkallad "konst-blogg" så tänkte jag lägga upp det här.... 
Och just so you gaais know, så är det typ 2 eller 3 gången jag ritar med en ritplatta, so don't judge me.
 
 
För övrigt idag har jag varit på bio med kusinerna Emilia och Rebecka, lilla moster kom också med :)
Det blev Imaginaerum, filmen som bandet Nightwish skrivit och också är med i själv.. Den var faktiskt riktigt sevärd! Hade väntat mig så mycket värre med tanke på att det ändå var ett band som gjort den.. Sist jag såg en film som ett band lagat, var Lordis film, och jag säger bara en sak. TRAUMAN, Inte för att den var hemsk, nej. Utan för att den  var så jävla dåligt lagad och storyn och skådespelarna sög kamelpung.
Så det var helt och hållet över förväntningarna! för min del åtminstone. Riktigt bra soundtrack var det ju åtminstone eftersom det ändå var Nightwish, och dom är ju riktigt bra :)
Och Emilia hittar ni ju här på http://emiliasuddenjoy.blogspot.fi/. Ta en titt, helt klart värt tiden :D
Nu ska jag rita lite mera och dö i sjuk mage.
 
Hejdå alla som heter Eivor och alla som inte heter Eivor!
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oj, de syns ju iallafall att du är riktigt duktig på att måla!:)

Svar: Ooo tack så mycket :') Fast. Nu då jag ser på bilden i efterhand så ser jag tusentals saker jag skulle vilja ändra på.. Men eftersom man är lat så orkar jag inte.. x)
Dat stopid Linn.

2012-11-26 @ 17:05:24
URL: http://www.isabellelinneea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!