TAKE ABBATH.

INGEN DOG ELLER BLEV PÅKÖRD DÅ JAG VAR KÖRANDE TILL KOKKOLA. (inte ens i diket) fan vad jag är bra.
Fick trots det en jävla saftig räkning på 950,00 €.. Men det är ju inte jag som står för dom kostnaderna ;D
Har även fått sålt ett reflexridtäcke till Sofia. Kändes riktigt konstigt att sälja något som tillhört Vicky, kändes nästan som att ge bort en del av sin bästavän. Inte direkt en kul känsla, men eftersom jag inte använt det täcket så mycket så förknippar jag deti nte så mycket med henne heller...
DAFUQ inget mer att skriva. Derp. Eller, säkerligen skulle jag ha tusen saker att skriva. Men jag orkar inte. För jag är en lat jävel.
Däreot tänker jag avslöja vad jag sysslar med vid kvällsmaten med mamma :D Hon sa "Linn, hur många vindruvor får du in i munnen på en och samma gång?" och då kunde man ju inte säga annat än "CHALLENGE AXXXXEPTED."  Så, här kommer det, och yes jag vet att jag ser helt gross ut men det kan man inget åt.. 
 
 
 
Jag är då den i prickig morgonrock... Just so you know ...
Och credsen för tha filmmaking får mammas sambo Mikael, det e han som har klippt osv. :)
 
 
Satt också och ritade lite nyss, har fått ABBATH på huvudet, så allting som jag gör och säger kommer troligen ha något med Abbath att göra... Och för er som kanske inte visste så kör Abbath guitar och vocals i black metal bandet Immortal. Är inget fan av dom, men Abbath är så jävla skööön :DDDD
 
 
Så, måste bara därför lägga upp den troligen fånigaste musikvideon som tillhör ett blackmetal band jag någonsin skådat i mitt 18 åriga liv. :D
 
 
 
 
 
HAHAHAHHA :D dör lite :''D
Nu ska jag drägla över lite skor som jag vill ha och sen lär det väl bli dusch :D Eller. ABBATH.
 
Hejdå alla som heter Sigvald och alla som inte heter Sigvald.
 
-Over and out, Linn-



Kommentarer
Postat av: S

du och din mamma är coola. tackförmej. :D

Svar: Jag skulle säga att vi är sjuka, men, tack :D
Dat stopid Linn.

2012-11-15 @ 18:51:51
Postat av: Emilia

Abbath er ju awsum!!!!!!!!!!!! :DDDD muhaha

Svar: HE ER HA :DDDDDDDD
Dat stopid Linn.

2012-11-15 @ 19:54:56
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.fi
Postat av: lilla mamma

Linn, fan va vi e grann å si på ;DD

Svar: Alltid! :D
Dat stopid Linn.

2012-11-16 @ 01:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!