My brain went fucking DUBSTEP.

WHADDAPPPP? 
Idag i skolan filmade vi det allra sista till vårt filmprojekt, och jag tvivlar faktiskt på att vi får det klart med tanke på att vi är väldigt mycket efter i tidschemat.... Som.. inte för att vara pessimistisk och negativ. Men. Nej.
Folk kanske tror att det går som på räls efter att man filmat klart, men det är ju fan då den värsta skiten slutar. Det är då the shit hits the fucking fan. För då är det klippning och redigering som gäller. Och vi har bara en dag på oss att göra det klart. Är dock inte jag som klipper och redigerar, men ljudet har jag och Lillemo hand om, men det kan vi börja se över först då allt är färdigklippt..
OK. NU BORT FRÅN SKOL-SKITEN OCH ÖVER TILL ANNAT SKIT.
 
Jag har faktiskt börjat lyssna på D U B S T E P. Trodde aldrig den dagen skulle komma men nu är jag fan fast. Men, det är ju ganska intensivt och awesome. Om jag var en man skulle jag säkerligen kunna, eller åtminstone ha försökt jerk off till dubstep. Om ni ville veta XD
 
Min klädkris inför helgen har möjligen botats, ska rota igenom och våldta Julias garderob på fredagen.. Fast, hon är typ strax under 1,60 cm och jag är.. ... 1.67 cm.. Så kan ju hända att hennes clothes är snäppet korta, men vadå, får väl flasha lite då :D
 
Vad fan ska jag skriva nu? Kanske att jag vill flytta hemifrån jävligt mycket just nu. Inte för att jag grälar med mina föräldrar eller något i den stilen, nej, men bara det att bo hemma begränsar så himla mycket och ännu mer med tanke på att det finns en Moa här i hushållet som är typ 1,5 år.. Så. Jag kan inte spela hög musik då jag vill och tycker. Jag kan inte ta hem kompisar utan att vi måste vara tysta som möss efter att Moa somnat eller om hon sover middag eller något i den stilen. Och då man är vänner är man högljudda. Det går inte att undgå hur mycket man än försöker.. Så det känns lite som om jag inte kan ta någon hit så länge mamma, Mikael och Moa är borta på andra vägar, och det är tammefan SÄLLAN.
 
MEN, flytta hemifrån kan jag inte ens tänka på så länge jag håller på med denna lilla grej som kalla bilskola, för jag skulle omöjligt få inpassat ett kvällsjobb och bilskola på samma gång.. Så, bilskola färdig först och sen fixa kvällsarbete osv... Fast det enklaste skulle ju vara att bo hemma tills jag studerat färdigt vi konstskolan och sen söka ett fast heltidsarbete och dåförst flytta hemifrån.. Det känns som en evighet till det men jag antar att jag får stå ut :c
 
 
 
 
Kom ihåg att lämna era frågor i nån kommentar! Ni som har modet att fråga något hålls anonyma c: 
Och jag svarar ju som tidigar nämnt på A L L T.
 
 
Hejdå Greta och alla andra som inte heter Greta!
 
-Over and out, Linn-
 
 



Kommentarer
Postat av: Emilia

Ofta man heter Greta om man int heter Greta. XD
Å så vare some questions, hoppas he gar ti ställ döm jär?
1. Hur mang gang per dag tror du att he er normalt att skit?
2. Varför så er Avenged Sevenfold så legendarisk å awsome å när/hur/varför så börja du tyck he? xD
3. Vilken färg er fulAST?
Åå heee får räck rillsvidare. :P

Svar: Hahahahahah :D Ja he gick no riktit bra att ställ döm ijeeeenand! Nu ska ja ba skriv upp di så att ja minns san :DDD
Dat stopid Linn.

2012-11-14 @ 21:37:42
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.fi
Postat av: lilla mamma

men..men...ta hit dina kompisar då å rop å skrik å spela hög musik då för h-vete ;) Även i höghus måste man ta hänsyn till grannarna å inte spela hög musik eller ha mycket ljud i lägenheten eftr kl 22punktnollnoll.
Fråga: varför tror du att du måste flytta hemifrån bara för det?

2012-11-15 @ 06:38:07
Postat av: Emilia

Å en sak till som jag glömd ti säj igår var he att ja seriöst tycker att he he finns en-två-tre dubsteplåtar som er bra. Haha. x,D

Svar: HE E BRAAA :DDDD Ja, alltså.. Allihop e ju verkligen int bra, men he finns undantag som faktiskt e riktit bra! :D
Dat stopid Linn.

2012-11-15 @ 19:58:14
URL: http://emiliasuddenjoy.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!